نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رسیدگی و توجه بیشتربه مسائل آموزش و پرورش یک ضرورت است

به گزارش خبرشهر، طاهری فرماندار شهرستان شهریار درجلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات شهرداری باغستان تشکیل شد ، توجه بیشتر به مسائل آموزش و پرورش را یک ضرورت دانست.

طاهری در ادامه ضمن تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش گفت : ریشه همه مسائل و مشکلات به آموزش و پرورش برمی گردد و می بایست در کنار پیگیری مسائل سخت افزاری ،مسائل نرم افزاری به جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود : چرخشی شدن جلسات شورا در شهرها با توجه بیشتر به مسائل آموزش و پرورش در مناطق را مهم دانست و تصریح کرد: گسترده بودن مسائل شهرستان در این حوزه و حل آن نیازمند تلاش و برنامه ریزی بیشتر است.

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبوی طاعات و عبادات همکاران ، رسیدگی به مشکلات و مسائل آموزشی منطقه باغستان را مهم ارزیابی کرد و عنوان کرد : در این منطقه فضاهای آموزشی با توجه مهاجر پذیر بودن منطقه و ساخت و ساز های متعددی که صورت می گیرد بسیار حائز اهمیت است .

وی افزود : مهمترین الویت آموزش و پرورش تأمین فضاهای آموزشی است.

در ادامه حجت الاسلام سادات رسول امام جمعه باغستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به حدیثی از پیامبر (ص) در خصوص تکالیف روزه داران اشاره و اظهار داشت : در این حدیث پیامبر (ص) ۲۵ تکلیف بر روزه داران معین کرده  که می توان به احترام گذاشتن به بزرگتر ها ، دادن صدقه به نیازمندان ،صله رحم ، دادن افطاری به روزه داران اشاره کرد .

وی در پایان سخنان خود با اشاره به مشکلات و دغدغه های آموزشی منطقه باغستان پیشنهاد کرد که ۲۵ مورد ذکر شده در حدیث پیامبر (ص) به وسیله آموزش و پرورش (معاونت پرورشی و تربیت بدنی ) به صورت بنر یا پوستر در مدارس نصب گردد.

خروج از نسخه موبایل