نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بی توجهی به خواسته های مردم قابل پذیرش نیست

به گزارش خبرشهر، دیدار مردمی مسئولان شهرستان شهریار با حضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار، محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، مدیران ادارات و دستگاه ها و اهالی شهرک وائین در مسجد امام خمینی(ره) شهرک وائین برگزار شد
بنابر این گزارش در این برنامه طاهری فرماندار شهرستان شهریار ضمن تقدیر از اهالی شهرک وائین به جهت پیگیری مسایل مربوطه گفت: بسیاری از طرح ها و پروژه ها در سطح شهرستان شهریار در حال عملیاتی شدن هستند که درآینده نزدیک به نتیجه خواهد رسید
فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به مسایل مختلف روز گفت: ما همواره تحت فشار و تحریم بودیم و دولت های مختلف با روش های متفاوت با آن برخورد کردند اما آمریکا ثابت کرده که دست از کارشکنی برنمی دارد.
طاهری با ذکر این نکته که در موضوع برجام نیز ثابت کردند که نمی خواهند در چارچوب های بین المللی حرکت کنند؛ افزود: ملت ایران با همدلی و وحدت هرگز نخواهد گذاشت که خدشه ای به انقلاب وارد شود و با تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید مسایل و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان به دنبال حل مشکلات و مسایل مردم و رفع آن هستند اما شرایط به گونه ای است که به ناچار برخی مسایل و مشکلات باقی می ماند
طاهری با اشاره به پیگیری مسایل مطرح شده در جلسه گذشته و رفع برخی از آنها گفت: بی توجهی به خواسته های مردم قابل پذیرش نیست
فرماندار شهریار با تاکید بر ارائه نتایج برگزاری اینگونه جلسات اظهارداشت: درخصوص مشکلات مرتبط با ساخت و ساز، کل استان تهران به دلایل متعدد درگیر است و شهریار نیز از این قاعده مستثنی نیست و تراکم و افزایش جمعیت مهاجر دلیل اصلی آن است و فرمانداری در اینخصوص برنامه های خاصی دارد.
طاهری با تائید اعتراض شهروندان نسبت به وجود رمپ ها در شهرک وائین از شهردار شهریار خواست تا با تشکیل کمیته ای ویژه در کمترین فرصت نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند.
فرماندار شهرستان شهریار درخصوص وجود مشکل خط تاکسیرانی نیز از سازمان تاکسیرانی خواست تا نسبت به راه اندازی خط اقدام کند
وی ساخت و بهره برداری از تقاطع غیرهم سطح صیاد شیرازی و شهدای مدافع حرم را از اقدامات بسیار ارزشمند و مهم شهرداری شهریار دانست که سبب رفع مشکلات ترافیکی در محورهای مربوطه شده است.
طاهری فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود درخصوص کمبود فضای آموزش و پرورش در شهرک وائین گفت: برنامه ریزی لازم درخصوص ساخت مدارس در شهرک وائین انجام شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.
فرماندار شهرستان شهریار ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های اداره برق، مخابرات و نیروی انتظامی اظهار داشت: انشاالله با تجهیز نیروی انتظامی و افزایش امکانات این نیرو به زودی شاهد افزایش خدمات آن خواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل