نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همایش پیاده روی نو آموزان پیش دبستانی در شهریار برگزار شد

به گزارش خبرشهر، نوآموزان یش دبستانی مدارس فاز یک اندیشه شهریار صبح امروز سه شنبه ۹۷/۰۲/۱۸ دراقدامی نمادین به حمایت از هوای سالم وپاک و اعتراض به آلایندگی های انسانی درتخریب محیط زیست پیاده روی کردند.

در این مراسم که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهریار برگزار شد، بیش از ۵۰۰ نفر از نوآموزان پیش دبستانی این شهرستان مسیر مشخصی را پیمودند.
نو آموزان و کودکان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکلاردهایی با شعار ” هوای پاک” ، “زندگی سالم” و ” محیط زیست سالم”  و شعار نه به پلاستیک بر اهمیت و ضرورت هوای پاک و محیط زیست سالم  تاکید کردند و از شهروندان خواستار حمایت از محیط زیست شدند.

نوآموزان پیش دبستانی هدف از برگزاری این راهپیمایی را اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم و مشارکت همه آنها در حفظ محیط زیست و هوای پاک بیان کردند.

دراین پیاده روی پارسا مدیر آموزش وپرورش شهریار نیز حضور داشت و ضمن ابراز خرسندی از اجرای این حرکت زیبای نمادین نوآموزان در جمع آنها سخنرانی کرد و بیان داشت :هوای سالم وتمیز حق همه انسانها است و ما باید برای خروج از بحران آلودگی هوا که گریبانگیر همه آحاد جامعه بخصوص کلان شهرها شده است فرهنگ سازی کنیم و بهترین قشر دراین مسیر کودکان ونوآموزان هستند چنان که در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی خودرو هنگام رانندگی؛حضور همیاران پلیس نقشی بسیار موثر ایفاکرد.

وی با اشاره به اینکه آلودگی صرفا منحصر به کارخانجات و صنعت نیست افزود : ما باید همگی تلاش کنیم تا این نعمت الهی از ما گرفته نشود.

گفتنی است این مراسم که با حضور بیش از ۵۰۰ نوآموز پیش دبستانی و با شعار جهانی نه به پلاستیک  انجام گرفت ، پارسا مدیر آموزش وپرورش، آقاخانی معاون آموزش ابتدایی،کوچکی مسئول حراست آموزش وپرورش، حبیبی مسئول ارزیابی عملکرد ، مهدور رئیس شورای اسلامی شهریار و سرگرد ساجدی نماینده پلیس راهور ناجا  جمعی از مدیران مدارس ابتدایی و معلمان و اولیا نوآموزان حضور داشتند.

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل