نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری اولین نمایشگاه “اقتصاد، تجارت و انرژی های نو” شهرستان شهریار در شهر فردوسیه

به گزارش خبرشهر، شهردار فردوسیه افزود: برای بهره وری بهتر و ارتقای سطح کیفی نمایشگاه، از مسئولین کشوری و استانی و همچنین کارشناسان مجرب حوزه های مختلف دعوت بعمل آمده است تا با نشست های تخصصی بهترین نتیجه حاصل گردد که جا دارد از تلاش های مهندس محمودی نماینده محترم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، مهندس طاهری فرماندار محترم شهرستان شهریار در این خصوص و همچنین دیگر عزیزانی که در برگزاری نمایشگاه مذکور همت ویژه گمارده اند، تشکر داشته باشم.

اسدی در خصوص انگیزه مسئولین شهر فردوسیه در برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: همانگونه که در فرصت های قبلی نیز بارها اشاره داشته ایم، شهر فردوسیه به عنوان قطب استعداد در حوزه های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و… شهرستان مطرح است و از اینرو در صدد برآمدیم تا با برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای معرفی پتانسیل های موجود فردوسیه در حوزه سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی فراهم آید.

این مسئول یادآور شد: فعالین اقتصادی بزرگ و مطرحی در شهر فردوسیه فعالیت می کنند که هر یک از آنها توانسته اند علاوه بر رونق اقتصادی شهر، بسیاری از دیگر مشکلات بویژه در حوزه اشتغالزایی جوانان را نیز مرتفع نمایند. فعالیت اقتصادی و تولیدی شرکت هایی همچون حلوا شکری عقاب، چراغ سازی مدرن، اطعمه پارس، مجموعه غذایی دارا، سازه های فلزی شهریار، آذران، نوژن گاز، کشت و صنعت گل آذین شهریار و… که هر یک در سطوح کشوری و بین المللی مطرح هستند، توانسته است بهترین معرف برای شهر فردوسیه و ترغیب فعالین اقتصادی برای حضور در این شهر باشد.

اسدی افزود: هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه، ارتقای سطح مشارکت مردمی در استفاده بهینه از انرژی های نو است که طبق برنامه های تدوین شده و برگزاری همایش های تخصصی عمومی، بستر آشنایی بیشتر شهروندان با این صنعت فراهم خواهد آمد. بطوری که در آینده ای نزدیک می توان شاهد شکوفایی شهر فردوسیه با توجه به بهره وری از انرژی های نو بود.

شهردار فردوسیه در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مجموعه شورای اسلامی شهر فردوسیه، خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ الی ۱۹ دایر خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.

منبع: افروز نیوز

خروج از نسخه موبایل