نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش و پرورش بعد از خطبه های نمازجمعه سخنرانی کرد

به گزارش خبرشهر, روز جمعه ۹۷/۰۲/۱۴ مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار به مناسبت هفته معلم به همراه همکاران اداری و جمعی از فرهنگیان در نماز جمعه شهریار حضور یافت و سخرانی نمود.

پارسا در ابتدا ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به فرهنگیان ، از استقبال پر شور مردم وحیدیه از نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد و افزود : در سالی که مزین است به حمایت از کالای ایرانی ، فرهنگ سازی در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است که با آموزش میسر می گردد.

وی در ادامه به نقش بی بدلیل فرهنگیان در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت : فرهنگیان در همه عرصه ها ، نقش هدایت گرایانه و منحصر به فرد دارند .

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد : مقام و ارزش معلم بالاتر از آن است که ما توصیف کنیم چرا که خداوند متعال خودش معلم است و بعد از پروردگار متعال پیامبران ، امامان و اولیاء الهی بعنوان معلمان انسانها مطرح هستند.

این مقام مسوول با اشاره به حدیث شریف امام صادق (ع) که می فرماید : مداد العلماء دماء الشهدا افزود : سه گروه در جامعه بسیار تأثیر گذارند ، معلمان ، علمای دینی و شهدا که همه ی این نقش های تأثیر گذار با آموزش و معلمان شکل می گیرد.

در حاشیه حضور مدیر آموزش و پرورش درنماز جمعه ،از امام جمعه شهر وحیدیه که از فرهنگیان گرانقدر عرصه تعلیم و تربیت هستند به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم  توسط مجید پارسا با اهداء گل و لوح سپاس ، تقدیر شد.

خروج از نسخه موبایل