نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

زنگ سپاس معلم در مدارس شهریار نواخته شد

به گزارش خبرشهر,  این مراسم به منظورگرامیداشت یاد و خاطره  استاد شهید مرتضی مطهری و با حضور یامینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهریار، کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار و معاونین اداره اموزش و پرورش، در جمع معلمان و دانش آموزان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تبریک این ایام به همه معلمین، در خصوص تاثیر این قشر در جامعه اظهار داشت: معلمین از تأثیر گذارترین قشر در جامعه بوده و هستند؛ حضور حدود ۵۰ هزار شهید معلم و ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس ، نشان دهنده ایثار و فداکارای های معلمان و نقش ایشان در پاسداری از انقلاب اسلامی است.
مجید پارسا در مدح شهید مرتضی مطهری بیان کرد: در جامعه تحولات عظیم توسط سه قشر معلمین، عالمان دینی و شهدا به وقوع میپیوندد بدیهی است که هر سه ویژگی مذکور به طور کلی در این شهید بزرگوار وجود داشت.
وی در خصوص جایگاه والای معلمین خطاب به دانش آموزان گفت: ما انسان ها زندگی خود را مدیون پدر و مادرانمان هستیم ولیکن این نکته را نباید فراموش کنیم که معلمین کلید آموزش و راهنماهای ما برای درست زندگی کردن هستند، لذا ما باید همیشه قدردان معلمان خود باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم زنگ سپاس توسط مسئولین به صدا در آمد و از کلیه معلمان تقدیر و قدردانی شد.

خروج از نسخه موبایل