نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف بیش از 670 کیلو مواد مخدر در شهریار

به گزارش خبرشهر، سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهریار در پی اجرای طرح کنترل در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری هیوندای مشکوک شده و طی یک عملیات تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو، ۴۲۴ کیلوگرم مرفین کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به عملیات دیگری در شهرستان شهریار اشاره و تصریح کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به صورت گسترده در این شهرستان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند و درصدد هستند مقادیر زیادی مواد مخدر را از شرق کشور تهیه و قصد توزیع آن در غرب استان تهران را دارند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهریار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد مخفیگاه قاچاقچیان شده و در بازرسی از  محل و نیز خودرو پارک شده ۱۵۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

خانچرلی به عملیات دیگری اشاره و تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور رباط کریم ـ شهریار به دو دستگاه خودرو وانت باری و پژو مشکوک شده و پس از توقف در بازرسی از خودروها ۸۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی در پایان با بیان اینکه در این عملیات ۶ قاچاقچی دستگیر و چهار خودرو نیز توقیف شد، متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: پایگاه پلیس

خروج از نسخه موبایل