نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شوراها قدر فرصت بوجود آمده برای خدمت به مردم را بدانند

به گزارش خبرشهر, مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در همایش بزرگ شوراها که به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها با حضور دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و اعضای شوراهای روستاها و شهرهای شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد در سخنانی به موضوعات مرتبط با فعالیت شوراها و نقش آن در توسعه مناطق روستایی و شهری پرداخت.

مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار با تبریک روز شوراها و تاسیس شوراهای شهر و روستا گفت : فضایی برای شوراهای شهرها و روستاها برای خدمت بوجود آمده است که باید از این فرصت استفاده کرد.

فرماندار شهرستان شهریار با ارائه گزارشی از وضعیت شوراهای شهرها و روستاها اظهار داشت: باید تشکر کرد از دولت محترم و دست اندر کاران به دلیل توجه به موضوع توسعه در این شهرستان و ایجاد فضایی مناسب برای توسعه کار و تلاش و باید نهایت بهره را از این موقعیت برد.

مهندس طاهری با تقدیر از دولت که در جهت درآمد پایدار اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار داده است اظهار داشت: اگر این اقدامات با توجه به امکانات بوجود امده در شهرها و روستاها مورد توجه قرار بگیرد پایه ای است برای توسعه پایدار روستاها

وی با اشاره به این نکته که ما ناراحت از عزیمت مردم از روستا ها به شهر هستیم؛ اظهار داشت: برای جلوگیری از این اتفاق باید توجه به کار، تلاش و توسعه را سرلوحه برنامه هایمان  قرار بدهیم و از ارزش افزوده تخصیص یافته به روستاها نهایت استفاده را در این مسیر داشته باشیم.

مهندس طاهری در همایش بزرگ شوراها افزود: مردم را در کارهای مشارکتی اقتصادی سازماندهی کنیم و سیاست های دولت و نظام را برای مردم تشریح و توضیح دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار ادامه داد: زمینه های بسیار زیادی برای توسعه پایدار روستاها فراهم است که امید هست اعضای شوراها نهایت بهره و استفاده را ببرند و مسیر را بطور مشخص تعریف کنند. اگر در شهر و روستا برنامه مند حرکت کنیم و اشتغال و تولید را هدفمند تعریف کنیم و تولیدات محلی را ترویج بدهیم و از صنایع روستا بهره ببریم  بی تردید به توسعه روستاها و شهرها نزدیک می شویم.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  شوراها حافظان منافع عمومی مردم هستند و باید نفع عمومی شهر و روستا و مردم مد نظرشان قرار بگیرد.

فرماندار شهریار گفت: این شهرستان که ریه تنفسی استان تهران است را باید بتوابنم به گونه ای نگه داری کنیم که این نام همیشه برای این شهرستان بدرخشد و ما باید در جهت تحقق این آرمانها تلاش کنیم

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل