نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در شهرستان شهریار ظرفیت های مناسبی جهت اشتغال جوانان وجود دارد

به گزارش خبرشهر, همایش ویژه روز جوان با حضور مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه اندیشه، فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، گرجی بخشدار مرکزی شهریار و جمعی از مسئولان و جوانان شهرستان شهریار در سالن اجتماعات اردوگاه شهید منتظری برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این مراسم مهندس طاهری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص توجه به جوانان گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به قشر جوان دارد و در جهت رفع مسایل و مشکلات آنان برنامه ریزی و حرکت می کند.
فرماندار شهرستان شهریار بیکاری را مشکل و معضل اصلی جوانان برشمرد و اظهار داشت: باید اقدامات جدی در راستای فراهم سازی بستر لازم جهت اشتغال جوانان انجام شود چراکه بیکاری از معضلات اصلی جوانان ماست و جوانان ما ظرفیت های خوبی برای کسب و کار، تلاش و تولید دارند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار افزود: زمینه های فراوانی برای ایجاد اشتغال ایجاد شده است و جوانان نیز خوشبختانه اماده فعالیت در بخش های مختلف در شهرستان هستند و همه مسئولان و جوانان باید کمک کنند تا فضای عمومی شهرستان شهریار را به سمت کار و تلاش و کوشش سوق دهند.
مهندس طاهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید جوانان بدانند با کار و تلاش میتوان به موفقیت رسید و دستیابی به آمال و ارزوها جز با کار و تلاش مستمر فراهم نخواهد شد و ما آمادگی داریم تا این فضا را آماده کنیم
فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به زمینه های موجود در جهت ایجاد اشتغال اظهار داشت: بنای دولت حمایت از جوانان و اشتغالزایی است و اگر بتوانیم این بستر را در شهرستان فراهم کنیم، قطعا جزو شهرستانهای نمونه کشوری خواهیم شد. این امادگی در دولت در برنامه ششم توسعه، در سند چشم انداز شهرستان و دولت مردان و نظام وجود دارد که مسیر و فضا برای کار و اشتغال و تولید فراهم شود که در شهرستان نیز زمینه هایی بسیاری وجود دارد.به امید اینکه بتوانیم با همکاری هم و همفکری و تلاش مضاعف همدیگر به این سمت و سو حرکت کنیم.
وی در پایان افزود: امروز برای طرح های اشتغالزایی و تولید وام های خوبی تخصیص می یابد که باید نهایت استفاده را برد.

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل