نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهرقدس ۳۰۰ میلیارد اعتبار گرفت

به گزارش خبرشهر, محمد محمودی امروز در مراسم افتتاح پل تقاطع غیر هم‌سطح شهرستان قدس که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمدحسین مقیمی استاندار تهران و جمعی دیگر از مسئولان به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: پل تقاطع غیر هم‌سطح شهرستان قدس یکی از پروژه‌های بسیار عظیم گسترده در این منطقه بود که متأسفانه به دلایل متعددی پیشرفت و ساخت آن به‌ کندی صورت گرفت.

وی بیان کرد: در چند ماه اخیر و بنا بر ضرورت اجرای این پروژه تمام تلاش ما برای تأمین منابع مالی لازم در جهت ساخت این پل بود که خوشبختانه هم ‌اکنون عرشه ۱۱۰۰ متری ورودی این پل از تهران به سمت شهرقدس و عرشه ۳۵۰ متری خروجی به سمت کرج و بزرگراه حکیم نیز به بهره‌برداری می‌رسد و خروجی این پل به سمت تهران نیز با تلاش‌های مجموعه شهرداری و شورای شهر در سال ۹۳ انجام شد.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌اکنون کلیه مسیرهای این پروژه آماده تردد است و تنها یک ورودی از سمت کرج به تهران به طول ۱۵۰ متر باقی‌ مانده که به دلیل سهولت در روان‌سازی حمل‌ونقل و جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک پس از افتتاح مسیرهای امروز، به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودی پیرامون اعتبار تخصیص شده برای ساخت این پل تصریح کرد: تا به امروز حدود ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل این پروژه تقاطع هزینه شده است که می‌توان گفت ۸۰ درصد این اعتبار از طریقه اعتبار ملی و ۲۰ درصد آن به‌ صورت محلی تهیه‌ شده است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نیز خاطرنشان کرد: این بیمارستان در یک سال اخیر بسیار رشد و پیشرفت خوبی داشته است و هم ‌اکنون در مرحله حال نصب تأسیسات داخلی است که امیدواریم بتوان با سفر وزیر به شهرستان قدس اعتبارات لازم را جهت پیشرفت هرچه سریع‌تر این بیمارستان اخذ کنیم.


 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل