نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پلمب واحد های صنفی متخلف درملارد

به گزارش خبرشهر،  مسئول نظارت بر توزیع مواد غذایی شبکه دامپزشکی ملارد گفت : تعدادی از واحد های صنفی فروش مواد پروتئینی به علت توزیع غذای حیوانات در کنار فرآورده های دامی قابل مصرف برای انسان چند بار تذکر دریافت کرده بودند که به این تذکر ها هیچ توجهی نداشتند.
احمد رشیدی افزود: ماموران شبکه دامپزشکی شهرستان ملارد با هماهنگی مقام قضایی واحد های توزیع مواد پروتئینی را که اقدام به عرضه غذای حیوانات می کردند را تعطیل کردند.
وی گفت: براساس قانون فروش غذای حیوانات و بقایای فراورده های مرغی در واحد های فروش مواد پروتئینی به علت نگهداری نا مناسب و خطرات بهداشتی ممنوع بوده و از شهروندان هم خواهشمندیم به علت آلودگی های بهداشتی از این واحد های صنفی مواد غذایی خود را تهیه نکنند.
وی افزود:تولید جوجه کباب زعفرانی بصورت دست ساز و در شرایط غیر بهداشتی، نگهداری مواد پروتئینی از جمله مرغ و ماهی در خارج از یخچال و همچنین تخلیه آب و فاضلاب حاصل از شتشوی فروشگاههای مواد پروتئینی به سطح معابر از دیگر تخلفات این واحد های صنفی بود.
رشیدی گفت: به تعدادی از دیگر واحدهای صنفی فروش مواد پروتئینی هم که تخلفاتی داشتند اخطار تعطیلی داده شد و برخورد با این واحد های صنفی همچنان ادامه دارد.

 

منبع: صدا و سیما

خروج از نسخه موبایل