نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حمایت از کالای ایرانی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرشهر، عبدالله شیرکوند در ملاقات مردمی کارفرمایان و بیمه شدگان که با حضور کمره ای بازرس ویژه مدیر عامل سازمان، موسوی ریاست حراست تامین اجتماعی استان، حمید رستمی رئیس تامین اجتماعی شهریار در دفتر مدیر شعبه شهریار برگزار شده بود در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: کارگروه ستاد تسهیل که با مشارکت ادارات صنعت ، معدن و تجارت، دارایی، بازرگانی ، سازمان تامین اجتماعی و سایر دستگاه های مرتبط در استانداری و فرمانداری ها برگزار می شود در راستای حمایت و تسهیل در رفع موانع و مشکلات حوزه تولید است که سازمان تامین اجتماعی با حضور در این جلسات به شکل ویژه و با اقساط بلند مدت و تخفیف در برخی موارد از این حوزه حمایت خود را دارد.

وی در ادامه به برخی از طرح های سازمان تامین اجتماعی در راستای خدمات دهی به کارفرمایان وبیمه شدگان نیز اشاره کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات تمامی بیمه شدگان از اولویت های سازمان است که این مجموعه  تلاش دارد درخواست های بیمه شدگان عزیز را بدون حضور فیزیکی افراد و به شکل الکترونیکی از طریق سیستم انجام دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرستان های شهریار و قدس با اسکن نمودن تمامی پرونده ها به عنوان پایلوتی برای الکترونیکی شدن پرونده ها انتخاب شده و سایر شهرستانها نیز به ترتیب انجام خواهد شد که همین موضوع بخشی از خدمات الکترونیکی است و امیدواریم با اتمام تمامی طرح ها،  بیمه شدگان عزیز بدون صرف زمان و هزینه از طریق سیستم های کامپیوتری و تلفن های همراه کارهای خود را انجام دهند.

وی به بیمه شدگان کارگران ساختمانی هم اشاره کردو گفت: بیمه کارگران ساختمانی در راستای سیاست حمایت از کارگران ساختمانی است که زحمات زیادی را در کار خود متحول می شوند و در این طرح تلاش شده است که تنها افرادی که کارگر هستند از معافیت های بیمه ای برخوردار باشند و امیدواریم که ناظران و بازرسان تامین اجتماعی نیز در بازدید های خود افرادی را تایید نمایند که در این حرفه مشغول هستند.

اصلاحی قراردادها ،  عامل شلوغی شعبه های کارگزاری

معاون مدیر کل سامان تامین اجتماعی استان تهران گفت: کارفرمایان و بیمه شدگان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری فرصت تمدید قرار داد و اصلاحی پرونده های خود را داشتند که همین موضوع عامل شلوغی برخی شعبات شهرستان های استان تهران به خصوص شهرستان شهریار که از تعداد بیمه شدگان بیشتری برخوردار است را منجر شده بود .

وی ادامه داد: خوشبختانه با پی گیری های صورت گرفته و رفع قطعی سیستم مخابراتی شعبه کارگزاری شهریار به شکل طبیعی خود باز گشته و ارائه خدمات می دهد .

شایان ذکر است که ملاقات مردمی  معاون مدیر کل استان تهران در شعبه شهریار که با حضور سایر مسئولان سازمان تامین اجتماعی برگزار شده بود به درخواست تمامی کارفرمایان و مراجعه کنندگان رسیدگی به عمل آمد.

خروج از نسخه موبایل