نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین در دستور کار دشمنان نظام قرار دارد

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاهنشین در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز که شب گذشته  با حضور مسئولان شهرستان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت : جانبازان یادگاران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس هستند که هرکدام یک کتابچه خاطرات از زمان جنگ و دفاع از خاک و ناموس میهن در سینه دارند که گاها در تنهایی و خلوت خود با یادآوری آن لحظات باشکوه مبارزه به شوق دیدار با رفقای شهید خود با خدای خود نجوا می کنند.

وی افزود : بزرگترین افتخار جانبازان سرافراز این است که رهبر و مقتدای آنها یعنی مقام معظم رهبری مدظله العالی خود یک جانباز است؛رهبر فرزانه ای که در دنیا بواسطه درایت،شجاعت افکار بلند،اخلاق و اتصال به معنویت همردیفی ندارد.

 نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز پاسدار گفت : این سبز قامتان عرصه جهاد و شهادت همواره با اقتدار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در خط مقدم مبارزه با استکبار و دشمنان نظام و انقلاب به اهتزاز درآورده اند و در راه دفاع از حریم و کیان کشور از هیچ نوع کوشش و تلاشی دریغ نکرده اند.

محمد محمدی شاهنشین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان نظام جهت ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولین یادآور شد : آنها یکی از راه‌های ضربه زدن به انقلاب اسلامی را، ایجاد اختلاف میان مسئولین می‌دانند، ایجاد شکاف و اختلاف میان مسئولین نظام و مردم هم یکی دیگر از راه‌هایی است که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از آن بهره می‌برد.

وی تصریح کرد :  مسئولین در هر رده‌ای که هستند، وظیفه اصلی و مهم آنها اداره کشور و خدمت‌رسانی به مردم است، در حالی که دیده می‌شود انرژی برخی از قوا صرف طرح اختلافات و جدال و بحث بر سر موضوعاتی کم‌اهمیت یا حتی با اهمیت می‌شود و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود این مساله را به مسئولان امر گوشزد کرده اند.

نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : کشور با مشکلاتی روبرو است، اما افق آینده کشور روشن است، این آینده درخشان و امیدی که به آن وجود دارد، دور هم نیست، بلکه نزدیک است و برای این که امیدی که در جامعه وجود دارد به یأس تبدیل نشود، یکی از ابزارهای آن دوری از اختلافات در صحن علنی جامعه است.

خروج از نسخه موبایل