نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دانش آموزان ملی پوش شهریاری با مدیر آموزش و پرورش شهریار دیدار کردند.

به گزارش خبرشهر، در این دیدار مدیر آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از کسب موفقیت های دانش آموزان ملی پوش کشتی فرنگی آموزشگاه مفتح شهریار در میادین مهم ورزشی کشور اظهار داشت: باعث افتخار است که دانش آموزان شهرستان شهریار همانگونه که در عرصه های علمی می درخشند ، در زمینه های ورزشی نیز به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

پارسا در ادامه عنوان کرد : سالن کشتی شهید شاهی آموزش و پرورش شهریار مهد کشتی فرنگی این شهرستان بوده و همواره در حمایت از این ورزش پهلوانی گام های موثری برداشته است.

وی نوید بازگشایی سالن کشتی استقلال با عنوان خانه کشتی دانش آموزی را داد و افزود : این اتفاق خوشایند می تواند در ترغیب دانش آموزان و جذب استعداد های جوان و خلاق ورزشی تأثیر گذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت : با توجه به جمعیت حداکثری جوانان شهرستان شهریار و ظرفیت بالای پرورش ورزشکاران در همه ی رشته های ورزشی ،تأسیس هنرستان تربیت بدنی در این شهرستان می تواند گامی بلند در شناسایی و هدایت دانش آموزان در عرصه های مهم ورزش کشور باشد.

در پایان مجید پارسا در پایان ضمن آرزوی موفقیت و کسب رتبه های برتر جهانی برای دانش آموزان ورزشکار شهریاری گفت: سعی و تلاش اداره آموزش و پرورش در برطرف کردن مشکلات و موانع تحصیل ورزشکاران ، رسیدن به موفقیت های ورزشکاران دانش اموز را بیشتر می کند و این ورزشکاران می توانند باآرامش خاطر تحصیل و ورزش را در کنار هم ادامه دهند.

شایان ذکر است: محمد نصرتی ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم ومحمدرضاعبدیان ملی پوش وزن ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشور ، دانش آموزان آموزشگاه مفتح شهریار می باشند .

 

خروج از نسخه موبایل