نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تعریف ۲۰۰ پروژه برای دستیابی به چشم انداز ۱۴۰۰ شهرجدید اندیشه

به گزارش خبرشهر، آئینی مدیرعامل شهر جدید اندیشه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که در شهر اندیشه برگزار شد با اشاره به سوابق فعالیت ها و اقدامات گفت: همواره همکاری و همراهی مناسبی بین مدیران شهرستان با شهرجدید اندیشه بوده و همین عامل سبب شده شهر جدید اندیشه موفق ترین و زیباترین شهر جدید کشور شود و اولین شهری است که جمعیتی بالای یکصدهزار نفر جمعیت دارد.

آئینی با ارائه گزارشی از برنامه های آتی شهر اندیشه اظهار داشت: چشم انداز سال ۱۴۰۰ شهر اندیشه و اهداف این شهر مشخص شده است و بیش از ۲۰۰ پروژه برای دستیابی به آن تعیین شده است.

وی با تشکر از تعامل موجود در سطح مدیران شهر اندیشه گفت: هرچقدر مجموعه مدیریت شهری و شهرداری توانمندتر باشد شهراندیشه توسعه بیشتری پیدا می کند و نگهداری بهتری صورت میگیرد.

آئینی افزود: در مسکن مهر با تمام انتقاداتی که داشتیم بیشترین انرژی خود را برای انجام پروژه گذاشتیم و در مقایسه با سایر شهرها یکی از بهترین مسکن های مهر است.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه ادامه داد: بازار ایرانی اسلامی به عنوان یک فضای شهری با معماری ایرانی اسلامی است توانسته مورد استقبال قرار گیرد اما مالکان بازار نسبت به نگهداری و هزینه های خدماتی همکاری مناسبی ندارند که باید تصمیم گیری شود

وی در پایان گفت: کشتارگاه، پالایشگاه و فاضلاب سه منبع اصلی ایجاد آلودگی محیط زیست شهر اندیشه است که باید مورد توجه قرار گیرد

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل