نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل مجمع خیرین شهرستان ملارد برای حل آسیب های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرشهر، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در نخستین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در ملارد گفت:

تشکیل مجمع خیرین شهرستان ملارد برای حل آسیب های اجتماعی به ویژه درمان معتادین در ملارد ضروری است. فرماندار ملارد در سخنانی رسیدگی به خانواده های معتادین در حال درمان را از دیگر برنامه های مهم دانست و بر توجه به این مهم تاکید داشت. وی با تاکید بر لزوم استمرار آموزش ها در راستای آگاه سازی جامعه و خانواده ها از مضرات اعتیاد و آسیب های اجتماعی، افزود: در شهرستان، اقدامات بسیار خوبی در خصوص آموزش افراد و خانواده ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد انجام گرفته وباید این آموزش ها ادامه داشته و تاثیر آموزش های ارائه شده نیز مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد. خطیبی در ادامه از اعضای این شورا خواست برنامه های یکساله خود را با رویکرد فرهنگی و آموزشی برای جلسه آتی به دبیرخانه این شورا تحویل دهند. پیگیری جدی مصوبات تا حصول نتیجه از دیگر خواسته های رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد در این جلسه بود.
در ادامه جواد جبله دادستان ملارد در خصوص قانون اصلاح محکومین با جایگزینی زندان گفت: جایگزینی زندان و استفاده از معتادین در امور آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه‌ای با داشتن شرایط براساس قانون در ملارد در حال اجراست.
در ادامه کمیته های زیر مجموعه این شورا گزارشی از عملکرد خود را بیان نموده و برلزوم شناسایی نقاط آلوده در سطح شهرستان، کنترل و کاهش عرضه، صیانت و اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد، لزوم هماهنگی بیشتر ادارات ذیربط با مجمع خیرین شهرستان در حوزه اعتیاد تاکید کردند.
اجرای تئاتر خیابانی با موضوع پیشگیری از اعتیاد با مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته مبارزه با مواد مخدر در ملارد از دیگر مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد در این جلسه بود.

خروج از نسخه موبایل