نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه شورای شهرستان شهریار با محوریت شهرشهریار

به گزارش خبرشهر، در این جلسه شهردارشهریار با بیان اینکه بیشتر ساخت وسازهای بی رویه در حریم مشترک میان شهریار و دیگرشهرها انجام می شودگفت : از آنجا که حریم شهریار با شهرهای همجوار بدرستی مشخص نیست برخی افرادسودجو از این فرصت سوء استفاده می کنند.
احسان درخشان نسب با اشاره به اختصاص اعتبارات ویژه برای احیای بافت های فرسوده افزود : برای این منظور پیمانکاری انتخاب شده و احیای بافت های فرسوده شهریار به زودی آغاز خواهدشد.
رئیس شورای اسلامی شهریار هم با اشاره به مشکلات دوگانگی مدیریت در شهرک جعفریه گفت : نیمی از این شهرک با مدیریت شهرداری شهریار و نیم دیگرآن هم زیرمجموعه خدمات شهری شهرداری ملارد است و این امر سبب سردرگمی اهالی این شهرک شده است.
مهدور افزود : شهرک جعفریه شهرکی بدون سرانه ها بویژه سرانه های آموزشی است و باید تکلیف این شهرک ومدیرت خدمت رسانی به آن مشخص شود .
فرماندار شهریاردر این جلسه بابیان اینکه ادارات خدمات رسان باید برای حفاری های خود با شهرداری هماهنگ کنند گفت : از آنجایی که شهرداری تصمیم به زیرسازی و آسفالت خیابان ها و معابر دارد شایسته است از زمان و مکان حفاریها مطلع باشد .
نورالله طاهری باانتقاد از وضع نابسامان ورودی های شهریار گفت : شهریار از دیرباز به باغ شهر معروف بوده براین اساس شورا وشهرداری باید برای ساماندهی و زیباسازی مبلمان ورودی های این شهر تلاش مضاعف کنند.
رئیس راهور شهریار هم با اشاره به ترافیک عصرگاهی در میدانهای بسیج و جهاد گفت : گره های ترافیکی این دومیدان بویژه میدان جهاد سبب اتلاف وقت وانرژی راننده ها و ماموران راهور شده است .
سرهنگ قیطاسی افزود: ساخت تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد نقش بسزایی در گشایش گره های ترافیکی و رفع کامل مشکل شلوغی این منطقه خواهد داشت .

خروج از نسخه موبایل