نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بیش از 20 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاهنشین نماینده مردم شهرستان های قدس ، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری قدس با مسعود مختاری شهردار قدس دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان های قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد،مجموعه مدیریتی شهری قدس را متشکل از افرادی کارآمد ، دلسوز و فعال و حساس نسبت به مسائل و مشکلات شهری برشمرد.

وی گفت : عملکرد خوب مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری در حوزه های مختلف شهری از جمله جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز،توجه به مبلمان شهری،توسعه فضای سبز شهریو … در حال حاضر رضایت عمومی شهروندان در سطح شهر قدس را به دنبال داشته است که امیدواریم با برنامه ریزی های مدون و اصولی و تعامل مجموعه مدیریت شهری و سایر ادارات خدمات رسان با یکدیگر شاهد پیشرفت و توسعه شهر و ارایه خدمات بهینه به شهروندان باشیم.

محمودی افزود : بنده شورا و شهرداری را خانه خود و خاستگاه اجتماعی و سیاسی خود می دانم، همچون همیشه از شما حمایت کرده و در کنار شما عزیزان خواهم بود تا در جهت  بهبود امور شهری و اصلاح امور و معضلات و مشکلات موجود در شهر گامهای مثبتی برداریم.

مسعود مختاری شهردار قدس نیز در این بازدید ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ و قابل توجه نماینده مردم شهرستان های قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی از مجموعه مدیریت شهری قدس اظهار داشت : توجه به حوزه خدمات شهری و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله توسعه و بازپیرایی فضای سبز شهری،نظافت و پاکیزگی شهر و توجه به سیما و منظر شهری قدس در جهت رسیدن به شهری مطلوب از اولویت های اصلی شهرداری در سال جدید خواهد بود.

وی افزود : در حوزه فنی و عمرانی نیز تکمیل پروژه های نیمه کاره در دستور کار شهرداری قرار دارد و تلاش می کنیم تا با افتتاح بیش از ۲۰ پروژه فرهنگی،ورزشی و عمرانی همزمان با هفته دولت عیدی خوبی در ۶ماهه نخست سال۹۷ تقدیم شهروندان فهیم شهر قدس کنیم.

شهردار قدس بر ضرورت ساماندهی حریم رودخانه شهر قدس تاکید کرد و گفت : این رودخانه یک تهدید جدی برای شهر قدس بشمار می رود و با توجه به نظر مساعد استاندار و حمایت همه جانبه نماینده مجلس در جلسه مشترک شورای اداری استان تهران و شهرستان قدس در اسفندماه سال گذشته بزودی عملیات اجرایی ساخت بزرگترین پارک تفریحی غرب استان تهران در حریم این رودخانه آغاز که با افتتاح و بهره برداری از این پارک فرا منطقه ای  سه شهرستان ملارد ، شهریار و قدس از این پتناسیل ویژه و بزرگ و امکانات موجود در آن بهره مند خواهند شد.

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل