نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولین جلسه ی شورای آموزش و پرورش

به گزارش خبرشهر، اولین جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار در سال جدید با حضور سالمی امام جمعه شهرستان ،فرنیانپور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ، پارسا مدیر آموزش و پرورش  و اعضای شورا در سالن جلسات اداره ی آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورا در جلسه ، شهادت مظلومانه ی هفتمین امام شیعیان امام موسی کاظم (ع) را تسلیت گفت و در ادامه دستور جلسه را قرائت کرد.

پارسا به مرور مصوبات شورای آموزش و پرورش در سال گذشته اشاره کرد و افزود : با تعامل و همکاری از سوی اداره آموزش و پرورش و دستگاههای اجرایی مرتبط ،مصوبات سال گذشته به مرحله ی اجرا در آمده است.

وی در ادامه به نزدیک شدن هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم اشاره کرد و بر اجرای مطلوب و شایسته ی برگزاری مراسمات تأکید کرد .

در ادامه ی جلسه هم امام جمعه شهریار ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) افزود: منطق انبیاء الهی درجازدن نیست . انبیاء برای رشد آمدند و لذا کسب مطالب علمی باید در زندگی انسان جاری باشد و در این راستا به بیان حدیثی ناب از امام موسی کاظم (ع) پرداخت.

سالمی بیان کرد : آموزش و پرورش در تحول و پرورش نیروی انسانی کارآمد ، نقش بسزایی دارد .

فرنیانپور معاون سیاسی فرمانداری شهریار با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم هفته معلم و تجلیل شایسته از معلمین بیان داشت : آموزش و پرورش مهمترین نهاد تأثیر گذار در توسعه اجتماعی است و این مهم را مدیون تلاش معلمین زحمتکش دانست.

وی در ادامه افزود همه دستگاه های اجرایی شهرستان همانگونه که در سنوات قبل به این موضوع توجه داشته اند باید برای کمک به آموزش و پرورش و برگزاری جشن های هفته معلم پیش قدم باشند.

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل