نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کاهش 3 درصدی جرائم شهرستان ملارد در نوروز 97

به گزارش خبرشهر، در حاشیه دیدار نوروزی فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان ملارد با نماینده ولی فقیه در صفادشت ، حجت الاسلام والمسلیمن حسینی به لحاظ ایجاد امنیت خوب در سطح شهرستان از زحمات ارگانهایی که در ایام تعطیلات به مردم خدمات ارائه داده اند  تقدیر و تشکر نمود .
سرهنگ برزو همتی  با اشاره به  برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته و همت کارکنان سخت کوش فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد، از ابتدای تعطیلات نوروزی ، شاهد کاهش ۳  درصدی جرایم بوده‎ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح عملکرد این فرماندهی در نوروز سال جاری افزود : در راستای کاهش و کنترل جرایم و  اقدامات تامینی شاهد جمع آوری ۶۰۰ معتاد متجاهر ، ۴۷ درصد کاهش سرقت منزل نسبت به سال گذشته ، ۱۸ درصد سرقت از مغازه ها ، اهشام ۲۸ درصد و ۳۶ درصد افزایش دستگیری وبودیم.

وی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و تامین امنیت شهروندان و هموطنان عزیز با توجه به مسافرت‎ها و دید و بازدیدهای نوروزی، با افزایش گشت‎ها اعم از خودرویی، موتور سوار، پیاده و نامحسوس در سطح شهر شامل خیابان‎های اصلی، محله‎ها، پارک‎ها و تفرجگاه‎ها در مجموع وقوع جرایم ۳ درصد کاهش داشته است.
امام جمعه صفادشت در پایان کاهش آمار جرایم در سطح شهرستان را ناشی از برنامه ریزی و تدبیر فرماندهان دلسوز و پرکار نیروی انتظامی دانست و گفت : پلیس و سپاه را دو بازوی قدرتمند نظام هستند و همکاری و تعامل این دو نهاد ارزشمند، امنیت اجتماعی را افزایش می دهد.

 

منبع: صدا و سیما

خروج از نسخه موبایل