نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خطبه های نماز جمعه شهر صباشهر

ب‍ه گزارش خبرشهر، امام جمعه موقت شهرصباشهر؛حجت الاسلام والمسلمین مهدوی در خطبه دوم ضمن دعوت مردم مومن،انقلابی و بابصیرت صباشهر به تقوا و پرهیزکاری به سالروز شهادت هفتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت ، امام موسی کاظم علیه السلام اشاره کرده و این روز را به امام زمان(عج) و یکایک نمازگزاران محترن جمعه تسلیت و تعزیت عرض نمودند.

ایشان به حرف های پوشالی و یاوه گویانه ، علیه انقلاب و کشورمان و علیه مقدساتمان توسط استکبارجهانی و صهیونیزم اشاره کردند و که این حرف های پوچ و پوشالی را حاصل سیلی خوردن های پی در پی از شهدای گرانقدرمان دانستند؛ که متاسفاته عبرت و درس نمیگیرد آقای ترامپ ، نخست وزیر رژیم پوشالی اسرائیل و ولیعهد عیّاش و جلّاد عربستان که اصلا در این مایه ها نیستند و علیه انقلاب هیچ کاری را نمیتوانند انجام بدهند.
این ها باید از شکست های متعددشان در منطقه درس عبرت بگیرند.

امام جمعه موقت شهرصباشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری فرمودند ما با تمام وجود به کوری دشمن، از استقلالیت و تمامیت ارضی کشورمان دفاع و به حمایت از مظلومین و به مبارزه جدی با صهیونیست ها تا قیام جهانی امام زمان(عج) ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی در ادامه بیانات خود فرمودند که ایران عزیز از اهداف انقلابی،سیاسی و علمی خود دست نخواهد کشید و با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای خاطر نشان کردند در قضیه برجام امتیازهای بسیاری را از ما گرفتند؛ اما با وجود دانشمندان انقلابی و بسیجی ان شاءالله به فضل الهی ما به نهضت علمی خودمان ادامه خواهیم داد.

ایشان با اشاره به پیشرفت در حوزه های علمی و دفاعی خاطر نشان کردند که این خواب تعبیر نخواهد شد که ما یک قدم از مسائل دفاعی و نظامی کشورمان بخواهیم عقب نشینی کنیم.
و برای ساخت موشک و سلاح هایمان از هیچ کسی اجازه نمیگیریم و اجازه دفاعی ما دست هیچ ابرقدرتی نیست و تنها دست خدا و امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام مهدوی در آخر بیانات خود به سالروز شهادت شهیدسپهبد صیاد شیرازی و سیدشهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی اشاره کردند و با ذکر مصائب شهادت آقا موسی بن جعفر(ع) به سخنان خود خاتمه دادند.

خروج از نسخه موبایل