نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خطبه های نماز جمعه شهرستان شهریار

به  گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه موقت شهریار در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی این هفته شهریار با اشاره به حدیثی از امام موسی‌کاظم(ع) اظهار داشت: هر که راستگو باشد اعمالش فزونی پیدا می‌کند، اگر کسی به احاد مردم نیکوکار باشد عمرش طولانی می‌شود و هر کسی صاحب نیت پاک و تقوای الهی رزقش زیاد می‌شود.
وی بیان کرد: تقارن بهار عبادت و بندگی یعنی ماه رجب و بهار طبیعت را گرامی می‌داریم، امسال به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری شده که امیدواریم با جدیت مسئولان و مردم به بهترین شکل رقم بخورد.
امام جمعه موقت شهریار با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو ادامه داد: ۱۸فروردین ماه به نام روز سلامتی نام‌گذاری شده است که باید به خوبی از نعمت سلامتی بهره برد، مناست بعد شهادت «شهید صدر» است که از همان آغاز انقلاب این شهید بزرگوار در بسیاری از فعالیت‌ها امام راحل(ره) را حمایت کرد با این مضمون که در امام ذوب شوید همان‌گونه که امام در اسلام ذوب شد.
حیدری در ادامه گفت: روز دوشنبه روز هنر، انقلاب و روز شهادت «شهید آوینی» است، ۲۰ فروردین نیز روز قطع ارتباط ایران و آمریکا است که در همین راستا مردم در هر لحظه از مسئولانشان انتظار دارند که در مقابل ظلم و استکبار بایستند.
وی با اشاره به مناسبت۲۰ فروردین به عنوان روز دانش فناوری هسته‌ای تصریح کرد: موفقیت در عرصه هسته‌ای نشان می‌دهد که مقاومت در مقابل خواسته دیگران، اعتماد به نیروهای خلاق کشور و خودباوری به نتیجه می‌رسد و این ثمره نگاه به درون است.

امام جمعه موقت شهریار ضمن اشاره به مناسبت دیگر به عنوان شهادت «شهید صیاد شیرازی» که یکی از بزرگ‌ترین راویان جنگ بود افزود: فلسفه نام‌گذاری سال‌ها یکی از ابتکارات رهبری از دهه هفتاد تاکنون است که از نیازهای کشور منبعث است که امسال سال «حمایت از کالای ایرانی» نامیده شده که نسخه نجات‌بخش اقتصاد کشور است و موجب بهبود اشتغال و فعال شدن چرخه تولید می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: مثلث دولت، تولیدکننده و مصرف‌کننده ارکان مهم تحقق شعار سال است هستند، دولت باید مراقبت از قاچاق و همچنین حمایت را از تولیدکنندگان داشته باشد، تولیدکننده نیز بهترین کیفیت و قیمت مناسب را برای محصولات خود محقق کنند و مردم نیز به خوبی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

 

خروج از نسخه موبایل