نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رونق بازارهای داخلی با حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرشهر،  خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سالجاری ضمن تبریک سال نو و ماه رجب تلاش برای عملیاتی نمودن شعار سال از سوی مدیران شهرستان را خواستار شد.

خطیبی با اشاره به نامگذاری شعار امسال به نام حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری گفت: حمایت از کالاهای ایرانی و تولید داخل بهترین راهکار  برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق بخشیدن به بازارهای داخلی است. فرماندار ملارد افزود: برهمین اساس نیاز است خریدهای خودمان را در زندگی به سمت تولیدات داخلی سوق دهیم تا بتوانیم به رشد و شکوفایی کشورمان و رونق کارگاه ها و کارخانه های داخلی و ایجاد اشتغال جوانان کمک کنیم. وی لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و تسهیل در روند تولیدات داخلی را وظیفه همه مسئولان  به ویژه دستگاه های مرتبط برشمرد و بر تلاش همگان برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

فرماندار ملارد خطاب به مدیران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان گفت: باید با ارائه راهکارهای اجرائی و عملیاتی رشد ۸ درصدی اقتصاد را که مد نظر تک تک مسئولین کشور است در سطح شهرستان رقم زد وتوجه  به سند توسعه استان و شهرستان و آمایش سرزمینی را از دیگر اولویت های مسئولان در سال ۹۷ برشمرد.

فرماندار ملارد در ادامه از صاحبان رسانه، نشریات و گرداندگان فضای مجازی خواست در سال جدید با ایجاد فضای آرام و صمیمی، بر تعهد رسانه ای خود با انعکاس واقعیت ها و به دور از تخریب پایبند باشند. فرهنگ سازی برای پذیرش قانون، رعایت دستورالعمل ها و حرکت در راستای سیاسیت های دولت دوازدهم از دیگر موردی بود که خطیبی به انها اشاره و تاکیدنمود.

فرماندار ملارد از کسب رتبه های این شهرستان در سال گذشته در حوزه های عملکردی، مبارزه با مواد مخدر خبرداد و اظهار امیدواری کرد با تلاش، تعامل و همراهی همه مسئولان این رتبه ها ارتقاء یابد.

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل