نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تعریض معابر اصلی شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری با تاکید بر ضرورت تعریض معابر اصلی شهر قدس در راستای تسهیل در تردد عبور و مرور وسائط نقلیه و کاهش بار ترافیکی در شهر اظهار کرد: طرح تعریض معابر اصلی شهر و معابری که طی چند سال گذشته اقدامی برای تعریض آن صورت نگرفته است یکی از اولویت‌های شهرداری در سال ۹۷ است.

وی افزود: این موضوع با شدت عمل و جدیت از سوی مناطق یک و دو شهرداری قدس پیگیری شود و تعریض معابر اصلی شهر که بیشترین بار ترافیکی و تردد را دارا است و دغدغه مردم را همراه دارد در دستور کار قرار گیرد.

نگاه ویژه به مسائل رفاهی پرسنل شهرداری در بودجه ۹۷

شهردار قدس توجه ویژه به حوزه رفاهی پرسنل را ضروری دانست و عنوان کرد: در بودجه سال ۹۷ شهرداری قدس رقم خوبی جهت امور رفاهی پرسنل اختصاص داده شد و در شورای اسلامی شهر نیز با اکثریت آرای اعضا به تصویب رسید.

مختاری یادآور شد: ما هرچقدر فشار اقتصادی را از روی پرسنل کم کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که تخلفات در شهرداری کاهش پیدا کند که ضرورت دارد تا در این خصوص از روش‌های مختلف برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی پرسنل استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه در پرسنل جهت افزایش کارایی و پیش‌برد اهداف شهرداری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. پرسنلی که بیشتر و بهتر در خدمت سیاست‌ها و اهداف شهرداری هستند مورد توجه ویژه قرار گیرند تا از این طریق شاهد اجرای عدالت واقعی در مورد پرسنل باشیم.

شهردار قدس در پایان متذکر شد: تلاش کنیم در سال جدید با جدیت کارها را به پیش ببریم؛ کار‌کردن در شرایط سخت هم اجر و ثواب بیشتر دارد هم لذت‌بخش‌تر است. امیدواریم خداوند این توان را به ما بدهد که در مواجهه با مردم بتوانیم به وعده‌هایی که داده‌ایم عمل کرده و امانت‌دار خوبی برای مردم باشیم و اعتماد مردم را به خود جلب کنیم که حاصل این امانت‌داری و اعتماد ارائه خدمات بهینه به شهروندان خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل