نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بی‌برنامگی و بخشی‌نگری غرب تهران را با مشکل مواجه کرده است

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و کشاورزی شهرستان شهریار که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمدحسین مقیمی استاندار تهران و سایر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: در حوزه انتخابیه ما ۳ شهرستان، ۱ و نیم میلیون جمعیت، ۱ نماینده، ۸ امام جمعه، ۱۰ شهر و ۱۰۳ روستا با ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر جمعیت داریم.

وی با اشاره به مشکلات غرب استان تهران بیان کرد: منطقه‌ای که قرار بود بسیاری از مشکلات تهران را در بحث محیط‌زیست و غیره رفع کند بر اثر بی‌برنامگی و بخشی‌نگری خود دچار مشکلات زیادی شده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس ادامه داد: متأسفانه هر دستگاهی مسیر خودش را طی می‌کند و به جای حل مشکل، صورت مسئله را پاک می‌کنند که همین امر مشکلات بسیاری را دامن می‌زند.

شاه‌نشین با اشاره به ضرورت تسریع در موضوع آبرسانی به غرب استان تهران تصریح کرد: در مدت ۲ سال چهار تصفیه‌خانه بزرگ شهری در شهریار، قدس، ملارد و پروژه مهر ایجاد شده، اما آب آن همچنان هدر می‌رود و به جای استفاده در بالادست و بحث کشاورزی هنوز مسکوت مانده است.

وی با بیان اینکه اگر بحث انتقال آب در منطقه حل نشود افسوس این روزها را می‌خوریم گفت: بهمن ماه سال گذشته بحث خط ریلی تهران به شهریار و ملارد مطرح شد، موضوع اعتبار برای پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) و دیگر وعده‌های رئیس‌جمهور نیز مطرح شد که تا ۴ ماه پیش حل نشده بود.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس ضمن اشاره به تلاش استاندار تهران برای حل مشکلات منطقه خاطرنشان کرد: بر مبنای جلسات با استاندار تهران توافقنامه قطار حومه‌ای از میدان راه‌آهن تا شهریار و ملارد تصویب شد، همچنین شهرک‌های صنعتی نیز ملزم شدند تا زیرساخت‌های لازم را تأمین کنند.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل