نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، جلسه کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام تعطیلات به ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار و با حضور فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی، امینی معاون فنی و عمرانی، شهرداران، دهیاران، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهریار و دستگاه ها و ادارات مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.
بنا بر این گزارش در این جلسه طاهری فرماندار شهرستان شهریار در سخنانی ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه و انجام هماهنگی ها و پیگیری ها در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای احتمالی غیرمجاز در ایام تعطیلات ، گفت: ساخت و ساز های غیر مجاز در اطراف همه شهرها وجود دارد و شهرستان شهریار هم مستثنی نیست ولی بی شک این امر بسیار خطرناک و دارای تبعات منفی برای شهروندان است و باید به شکل جدی با آن مقابله کرد.
فرماندار شهرستان شهریار روند موجود را در تفکیک زمین ها و ساخت و سازها نامناسب و غیرقابل قبول خواند و اظهار داشت: مدیران مربوطه باید دیدگاه و روند موجود را در رابطه با ساخت و سازها در شهرستان تغییر بدهند و در این خصوص باید برنامه ریزی علمی و مدون صورت بگیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار افزود: ما با ساخت و ساز ساماندهی شده و ساخت و سازی که آینده را دچار مشکل نکند مخالف نیستیم زیرا که اگر ساخت و ساز نباشد، شهری هم وجود ندارد و شهر مرده است اما باید ساخت و سازها با برنامه باشد.
طاهری بر فعالیت بیشتر اکیپ های نظارتی در ایام تعطیلات که بیشترین ساخت و سازهای غیرمجاز در این ایام صورت می گیرد تاکید کرد و گفت: هرنوع ساخت و سازی در ایام تعطیلات به غیر از آنهایی که مجوز دارند باید از ریشه جلوگیری بشود. هماهنگی و همکاری دستگاه قضا و نیروهای انتظامی وجود دارد؛ اما اصل کار دست نیروهای جهاد و مجموعه ی شهرداری ها و دهیاری هاست و باید از ریشه جلوگیری شود.
فرماندار شهریار بی اطلاعی مدیران از ساخت و سازها را غیرممکن و محال دانست و گفت: شهردار، دهیار و بخشدار همه جا چشم دارد و باید داشته باشد و میتواند ببیند و اوضاع را کنترل کند و بی اطلاعی از ساخت و سازها به هیچوجه پذیرفته نیست و مسئولیت هرنوع ساخت و ساز غیرمجاز بر عهده مدیران است.

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل