نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تلاش برخی داخلی‌ها برای تئوریزه کردن بی‌حجابی

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی مروج امام جمعه اندیشه اظهار کرد: در هیچ اندیشه و آیینی همانند دین مبین اسلام به جایگاه زنان توجه و برای آنها ارزش قائل نشده است.

وی بیان کرد: اسلام حجاب را برای حفظ کرامت و شخصیت زنان وضع کرده است و تنها امری فردی محسوب نمی‌شود، بلکه یک واجب اجتماعی به شمار می‌رود.

امام جمعه اندیشه تصریح کرد: دین اسلام از محرمات اجتماعی نمی‌گذرد، عالمان دین برای حفظ حجاب تلاش زیادی کردند و با وجود تمام مشکلات اجازه ندادند حرمت این امر شکسته نشود.

وی خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های مجازی به دنبال ترویج بی‌بند و باری و ابتذال برای از بین بردن عفاف زنان هستند، بنابراین باید فعالان حوزه رسانه حضور بیشتری در این زمینه داشته باشند تا بتوانند تأثیرگذار باشند.

مروج با اشاره به لزوم تبیین فرهنگ حجاب از سوی مبلغان دینی در جامعه گفت: متأسفانه شاهد بی‌توجهی به مسئله حجاب توسط برخی مسؤولان هستیم و حتی برخی شخصیت‌ها صحبت‌های نامعقولی درباره حجاب زدند که در راستای تلاش‌های دشمن بوده است.

وی اظهار کرد: دشمن بر اساس ذات پلید خود به دنبال از بین بردن حجاب است اما تلاش برخی داخلی‌ها را برای تئوریزه کردن بی‌حجابی در جامعه تأسف دارد، زیرا این امر به دلیل جهل این افراد است.

خروج از نسخه موبایل