نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آمریکا از ایران ناراحت و عصبانی است/ کم‌کاری از مردم و مسئولان در حوزه شهدا پذیرفته نیست

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی سالمی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهریار که در مصلای بزرگ شهریار با حضور تعداد قابل‌توجهی از نمازگزاران شهریاری برگزار شد، عنوان کرد: نقش زنان در جامعه بیشتر از مردان است زیرا این زن است که به‌واسطه تربیت خود مردان و زنان بزرگ را تربیت می‌کند و به این دلیل است که شریف‌ترین شغل برای زنان مادر و بچه‌دارشدن و نگهداری از بچه‌ها است.

وی ادامه داد: مربی اول خانه زنان و مادران می‌باشند زیرا قالب بچه‌ها همواره از مادران آموزش‌های بیشتری را می‌آموزند ولی مادران و زنان در طول تاریخ در چند زمان بسیار صدمه دیده‌اند که اولین زمان ثبت‌شده عصر جاهلیت است چون زن در آن زمان به‌هیچ‌عنوان جایگاهی مستقل و قابل‌لمس را نداشت و بدین واسطه مقابله‌های زیادی با افراد و عزیزان صدر اسلام شد.

امام جمعه شهریار گفت: دومین جایی که در تاریخ زنان صدمات زیادی را دیدند دوره قاجار است زیرا به زنان با چشم کالا نگاهی پر عیب شد و با کشف حجاب از زنان آسیب‌های زیادی را به زنان وارد کردند.

سالمی افزود: در کشورهای غربی و اروپایی مرد را با حداکثر پوشیدگی به رسمیت می‌شناسند اما زنان را با حداقل پوشش که این نشان‌دهنده تفکرات عصر جاهلیت در عمق تفکرات سران کشورهای غربی و اروپایی وجود دارد زیرا عملکرد و تفکراتشان با هم یکدست نیست.

وی گفت: چرا آمریکا اخیراً از دست ایران ناراحت و عصبانی است چون آمریکا عیوب بی‌شماری دارد و جنایات زیادی در کشور خود دارد و می‌داند اما به دلیل فرافکنی و جلب توجه دنیا به نقطه‌ای دیگر به ایران حمله‌های تبلیغاتی و جوسازی را آغاز کرده تا بتواند از جوسازی‌های خود بهره‌برداری کند.

امام جمعه شهریار افزود: مردم وقتی می‌بینند که مسئولان از اصول انقلاب پیروی می‌کنند با حمایت خود ایشان را تا آخرین قطره خون خود حمایت می‌کنند حتی اگر شهادت باشد پس مسؤولان بدانند که مردم بیدارند و هرگز نمی‌توانند کاری را انجام دهند که از چشم و گوش مردم دور و خاموش بماند.

سالمی ادامه داد: یکی از تأثیرگذارترین مواردی که انقلاب را بیمه کرده، حفظ و قدردانی از مقام شهدا و ایثارگران است؛ زیرا ایشان خون خود را برای ثابت نگه‌داشتن انقلاب داده‌اند و این خون‌ها خاری در چشم دشمنان است و دشمنان هرگز نمی‌خواهند که مردم به این جایگاه فکر و توجه کنند و تمام تلاش خود را به کار می‌بندند و از هیچ کاری برای از بین بردن تأثیرات این جایگاه دریغ نمی‌کنند؛ پس مردم مسؤولان باید بیدار و هوشیارتر باشند و به‌واسطه حضور برنامه‌ریزی‌های خود ارزش این جایگاه را هر روز بالاتر ببرند

خروج از نسخه موبایل