نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پای گشت بازرسی به پاساژ میلاد شهرقدس باز شد

به گزارش خبرشهر، گشت بازرسان با حضور ادارات عضو ستاد تنظیم بازار شهرستان قدس من جمله  روسای اداره صنعت معدن تجارت ، پلیس امنیت ، مسول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان  ، دامپزشکی ، جهادکشاورزی و بازرسانی از اتحادیه ها و اتاق اصناف با محوریت مسئولین فرمانداری در پاساژ میلاد  از واحدهاى فروش این مرکز بازدید و نسبت به اصلاح قیمت هاى برخى اجناس اقدام کردند.
در این گشت ویژه بازرسی، تخلفاتی از قبیل گرانفروشی ، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور فروش مورد بررسی قرارگرفت و ضمن بازرسی از این  واحدها برای  متخلفین برگه گزارش بازرسی تنطیم و صادر گردید.
بازرسی نوروزی امسال با ارائه طرحی از سوی فرمانداری و در قالب گشتهای مشترک در سراسر شهرستان قدس انجام می شود که این طرح با هدف پیشگیری از وقوع تخلف و افزایش رضایتمندی مردم در حال اجراست.
شایان ذکر است علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان برای رضایتمندی شهروندان شهرقدس تاکید ویژه ای بر انجام مستمر و منظم گشت های بازرسی سطح شهرستان دارد.
پوشاک و البسه، مواد پروتئینی و غذایی، رستوران ها، آجیل و خشکبار، قنادی ها و شیرینی فروشی ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه، مواد آرایشی و بهداشتی و دارویی ، میدان های میوه و تره بار از جمله اولویت های گشت های بازرسی در ایام پایانی سال میباشد

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل