نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تاکید معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد بر توجه به الزامات فرهنگی و اجتماعی در برنامه توسعه ششم

به گزارش خبرشهر، شاهقلیان با اشاره به اهداف تشکیل این جلسه و تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل و آسیب های اجتماعی گفت با توجه به رویکرد اجتماعی و فرهنگی دولت تدبیر و امید و همچنین تخصیص اعتبار قابل ملاحظه ای برای این گونه طرح ها، می توان اذعان داشت که بحث آسیب های اجتماعی به موضوعی مهم در عرصه سیاستگذاری کلان کشور تبدیل شده است . وی افزود برهمین اساس از اعضای این کار گروه انتظار میرود مجدانه به برنامه ششم توسعه و نقش برنامه های فرهنگی و اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی توجه داشته باشند .

در ادامه سرهنگ همتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد گزارشی از اقدامات و اهداف و برنامه های نیروی انتظامی پیرامون بررسی و نقش و تاثیر تولیدات هنری در کاهش آسیب های اجتماعی ارائه نمود، وی  نقش و تاثیر تیزرها و فیلم های کوتاه تهیه شده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب های ناشی از فضای مجازی و سایبری را موثر دانسته و بر ساخت و انتشار آنها تاکید کرد.

ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی در خصوص موضوع جلب مشارکت مردمی در کنترل و کاهش مسائل و آسیب های اجتماعی بعلاوه تسهیل گری در راستای همکاری لازم با سازمان های مردم نهاد بعنوان حلقه واسط مردم و دولت از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد تاکید قرار گرفت .

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل