نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم اختتامیه مسابقه گفتگوی بشردوستی در جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، دومین دوره مسابقات گفتگوی بشردوستی با حضور ده گروه از دانش آموزان پایه هشتم مدارس شهرستان شهریار پس از سه روز رقابت و برگزاری دوره های ویژه در مجتمع امدادی، ورزشی و فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار برگزار شد
بنا بر این گزارش مراسم پایانی این کارگاه با حضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار،  دبیر کل، رئیس و معاون دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، کتابدار مدیرعامل و جمعی از معاونان جمعیت هلال‌احمر استان تهران، معاون آموزش و پرورش شهریار و جمعی از مسئولان و اولیای دانش آموزان برگزار شد.
در بخشی از این برنامه، هر یک از گروه‌های دانش‌آموزی دختران شرکت‌کننده در این کارگاه سه روزه، به بیان دیدگاه‌ها و جمع‌بندی خود و مأموریت‌هایی که از این پس در بین گروه‌های هم‌سن خود بر عهده خواهند داشت بیان کردند.
طاهری فرماندار شهرستان شهریار در این مراسم در سخنانی ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به برگزاری چنین کارگاه ها و مسابقاتی گفت: مشکلات متعددی در جامعه باعث شده است تا ناهنجاری‌هایی بروز دهد و می‌توان با برگزاری چنین کارگاه‌های بسیار تأثیرگذاری که هلال‌احمر برگزار نموده است، شاهد ترویج فرهنگ مهربانی و جلوگیری از خشونت باشیم.
وی ادامه داد: این فرهنگ را با آینده‌سازان جامعه‌مان و با برگزاری چنین برنامه هایی می‌توانیم تضمین نماییم.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران نیز در این برنامه اظهار داشت : از برگزاری این کارگاه که برنامه‌ریزی آن، فرهنگ‌سازی مهارت‌های زندگی و جلوگیری از خشونت‌های اجتماعی است تشکر می‌کنم و بسیار خرسند هستم که قدمی خوب را در این زمینه برداشتیم.
حسین کتابدار خطاب به هنر جویان این کارگاه آموزشی بیان کرد:امیدواریم دختران منتخب مدارس شهریار، سفیران آشتی تأثیرگذاری در حوزه کاهش خشونت‌های اجتماعی باشید.

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل