نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عدم وجود مسایل ضدامنیتی در غرب استان تهران نتیجه عملکرد نیروی انتظامی است

به گزارش خبرشهر، مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار باحضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار، سردار خانچرلی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران،  محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار،قدس و ملارد، ائمه جمعه، رئیس دادگستری، دادستان انقلاب و عمومی شهرستان شهریار و جمعی از مسئولین و معتمدین برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این مراسم طاهری فرماندار شهرستان شهریار در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد فرماندهی ویژه غرب استان تهران و آرزوی توفیق برای سرهنگ مکرمی در سنگر جدید و سرهنگ جوزانی فرماندهی جدید انتظامی شهرستان شهریار گفت: در اغتشاشات چندماهه گذشته اگر متانت و صبوری نیروی انتظامی نبود این اتفاقات به نحو دیگری رقم می خورد.

فرماندار شهرستان شهریار با ذکر این جمله که هم رافت و هم اقدام به موقع و اقتدار نیروی انتظامی مثال زدنی است؛ گفت : خیلی جاها اگر نبود حضور نیروی انتظامی نظام دچار مشکل میشد، نیروی انتظامی جان بر کف برای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی زحمت می کشد و اگر امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران در میان آتش منطقه از امنیت مثال زدنی برخوردار است نتیجه زحمات نیروهای نظامی و انتظامی است.

طاهری افزود: غرب استان تهران به جهت افزایش جمعیت و رشد بی رویه دچار چالش های متعددی است و مسایل اجتماعی و آسیب های مختلف فراوانی دارد؛ کمبود امکانات و زیرساخت ها و وجود خرده فرهنگ های متفاوت این مسایل را تشدید می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار گفت: باتمام مسایل و مشکلات، خوشبختانه امروز هیچ مشکل ضدامنیتی در شهرستان های غرب استان تهران احساس نمی شود و این امنیت به جهت حضور و تلاش صادقانه و دلسوزانه نیروی انتظامی است.

وی در پایان افزود: شهرستان شهریار شهرستانی پرجمعیت است و باید از نظر امکانات و نیروهای تخصصی مورد توجه جدی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران قرار گیرد تا بتوانند خدمات شایسته ای به شهروندان داشته باشند.

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل