نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسؤولان اگر حمایت مردم را می‌خواهند، به آنها توجه کنند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی سالمی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای بزرگ شهریار که با حضور جمع قابل توجهی از نمازگزاران برگزار شد، عنوان کرد: هیچ کارگردان، عکاس و فیلم‌برداری در جهان وجود ندارد که بتواند ایثار مادران و خانواده شهیدان را به نمایش بگذارد و توان ادای حق مطلب را داشته باشد و ما امروز با تمام وجود موظف هستیم من باید به این خانواده علی‌الاخصوص مادران شهید نهایت نیکی و خوش‌رفتاری را داشته باشیم که خدایی‌نکرده با بی‌احترامی ناراحتی را برای این عزیزان که عزیز خود را در راه آرامش ملی فدا کردند و هیچ خواسته‌ای هم به منافات ایثارشان ندارند.
وی افزود: دعای چند گروه از مردم ردخور ندارد که اولین مورد آن دعای عالم برای مردم که بارها شاهد دعاهای ویژه حضرت آقا در سخنرانی‌های ایشان بوده‌ایم و در کلام خود برای همه مردم خیر و خوشی خواسته‌اند که باید تمامی ما هم به پیروی از ایشان و ادامه‌دادن راه وی این امر حسنه را تکرار و تکثیر کنیم تا تأثیرات آن را در زندگی خود ببینیم.
امام جمعه شهریار گفت: بزرگداشت شهید و جایگاه شهدا تأثیر به‌سزایی در ادامه راه شهیدان در مسیر شهدا داشته است که به لطف خداوند منان در شهریار به‌صورت میانگین آخر هفته شاهد برگزاری یادواره‌های شهیدان هستند که این مهم خود جای تقدیر و تشکر دارد و باید ادامه پیدا کند.
سالمی گفت: تشکر ویژه‌ای را در خصوص موضع‌گیری جدید مسؤولان کشوری جای تقدیر دارد و مردم با دیدن این موضع‌گیری‌ها و عملکردها به‌طور حتم مسؤولان را حمایت می‌کنند و این همبستگی و یکپارچه‌بودن مردم و مسؤولان باعث افتخار دارد، پس مسؤولان ادارات ما باید پله به پله اقدامات خود را پیش بگیرند تا بتوانند مشکلات مردم را حل کنند و بار را از دوش مردم بردارند.
وی ادامه داد: در دین اسلام به حفظ محیط زیست و درختان به ما مسلمانان دستور داده شده که از نعماتی که از این طریق به ما ارزانی داده شده چگونه استفاده کرده و بهره‌مند شویم و در مقابل ما مسلمانان و مصرف‌کنندگان هم باید از درختان و محیط زیست خود حفاظت و حراست کنیم زیرا به‌واسطه محبتی که درختان و طبیعت به ما داده‌اند ما نیز رفتاری مشابه با ایشان داشته باشیم. شایسته است که با کاشتن درخت و محافظت از آن و جلوگیری از قطع شاخ و برگ بی‌مورد درختان دِین خود را ادا کنیم.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل