نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تربیت برآموزش مقدم است

به گزارش خبرشهر، همزمان با  ۸ اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی همایش معاونین و مربیان پرورشی آموزش وپرورش شهریار با حضور سالمی امام جمعه ،پارسا مدیرآموزش وپرورش و دیگر مسئولین در سالن جامی مجتمع ایرانی اسلامی امام خمینی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهریاردر ابتدای این همایش  با اشاره به سخنان شیوای مقام معظم رهبری اظهار داشت: امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و با هنر است و لذا جا دارد یادی کنیم از این دو شهید بزرگوار که به نوعی می توان گفت که امور تربیتی به یمن تلاش های این دوبزرگوار پایه گذاری شده است .

مجید پارسا با بیان این نکته که در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت، بیش از آموزش باید مبحث تربیت مورد تاکید واقع شود، اذعان داشت: تربیت بر آموزش مقدم است .

وی در ادامه افزود :همه معلمین تلاش می کنند که در حوزه تخصصی خود فعالیت کنند، غافل از این که بخش آموزش و پرورش موضوعی گسترده  از امور مختلف است، به همین دلیل بنا بر رسالت خود باید امور تربیتی را اولویت قرار دهیم.

مدیر آموزش وپرورش باتاکید بر  اقدام وزیر آموزش و پرورش مبنی بر حذف آزمون ها ازدوره ابتدایی این امر را پسندیده و خردمندانه خواند و افزود: به جای اینکه دانش آموزان را وارد رقابت های تست زنی کنیم به سمت وسویی حرکت کنیم که دانش آموزانی تربیت شوند که از پس  نیازهای فردی و اجتماعی خود براید و مهارتهای زندگی را بیاموزد.

پارسا در پایان یاد آورشد: ما باید همت خود را به کار بندیم تا افراد متعهد، مسئولیت پذیر و با اخلاق را به جامعه تحویل دهیم در نهایت این امر حاصل تلاش فعالان، در حوزه امور تربیتی می باشد، لذا باید دیدگاه خود را در راستای تحقق تربیت سوق دهیم.

شایان ذکر است :در پایان این همایش از مربیان و معاونین برتر پرروشی تقدیر شد

خروج از نسخه موبایل