نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف انبار های کالای تقلبی و فاسد در شهرقدس

به گزارش خبرشهر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس با بیان اینکه این انبار ها در دونقطه از شهرقدس شناسایی وکشف شده اند گفت : در سردخانه یکی از این انبار ها ۱۲۶ هزار عدد شکلات خارجی با تاریخ مصرف گذشته شناسایی و کشف شده است .
سرهنگ شاپور فلاحی با اشاره به تلاش پلیس اگاهی برای شناسایی افراد متخلف در تولید وانبار کالاهای تقلبی و فاسد افزود : پلیس با کمک کارشناسان بهداشت و صنعت ، معدن وتجارت ، توانست انبار دیگری را کشف کند که در ان نه تنها مواد ارایشی وبهداشتی تاریخ مصرف گذشته خارجی نگهداری می شد، بلکه با استفاده از دستگاههای دستی ، مواد بهداشتی تقلبی  را با برندهای خارجی تولید و بسته بندی می کردند .
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قدس نیز با اشاره به اینکه تلاش ها برای شناسایی افراد متخلف در این رابطه ادامه دارد گفت : فاسد بودن شکلات ها و مواد اولیه استفاده شده در تولید محصولات ارایشی بهداشتی ، تایید شده است .
کاویانی با بیان اینکه تمام این محصولات با نظارت کارشناسان بهداشت معدوم خواهند شد افزود : مجازات زندان و جریمه های سنگین در انتظار افراد سودجویی است که منافع خود را به سلامت مردم ترجیج می دهند .

 

 

خروج از نسخه موبایل