نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد برگزار شد

به گزارش خبرشهر، جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد به ریاست سلطانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و با هدف همراهی دستگاه ها در پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان برگزار شد.

درابتدای این جلسه ضمن بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبل، مشکلات تعدادی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ، اعم ازمالیات، نقدینگی، عدم وصول مطالبات و تقسیط  بیمه کارگران و اعطای تسهیلات با بهره کم، عدم همکاری برخی از دستگاه های خدمات رسان و بانک ها  در تقسیط بدهی ها  مطرح  و  روسای دستگاه های مربوطه نسبت به رفع این مشکلات نکاتی را بیان نمودند.
سلطانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری با اشاره به اهمیت این کارگروه برای حل مشکل تولیدکنندگان در راستای اشتغالزایی گفت: مهمترین وظیفه این کارگروه رفع موانع تولید و حمایت از آن است و ضروریست  دستگاههای اجرایی با تدبیر و چاره اندیشی موانع را از مقابل سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی بردارند . سلطانی افزود: مهمترین مشکل واحدهای صنعتی این شهرستان کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش است  و این باعث شده که این واحدها با داشتن بازار فروش نتوانند با ظرفیت کامل فعالیت کنند.
شایان ذکر است در این جلسه مشکلات ۱۰ واحد تولیدی شهرستان در امور مربوط به بانکی ، تسهیلات ، مالیات و بیمه بررسی شد.

 

 

خروج از نسخه موبایل