نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توسعه و پیشرفت نتیجه گسترش نگاه مهندسی در همه حوزه هاست

به گزارش خبرشهر، همایش بزرگ تشکل های مهندسان ساختمان غرب استان تهران با حضور مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این همایش که به مناسبت بزرگداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس به همت کانون مهندسین ساختمان شهرستان شهریار برگزار گردید محمودی نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، اعضای کانون مهندسین ساختمان شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
طاهری فرماندار شهرستان شهریار در این همایش در سخنانی ضمن تجلیل از شان و جایگاه مهندسین گفت: اگر دیدگاه و شیوه نگاه مهندسی در همه حوزه ها فراگیر شود قطعا میتوانیم انتظار پیشرفت و توسعه را داشته باشیم.
فرماندار شهرستان شهریار کار مهندسی را تلفیقی از علم و فن و هنر دانست و اظهار داشت: در تجمیع علم و فن و هنر است که می توان انتظار نتایج مناسبی را داشت
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله های اخیر افزود: حتما باید از دیدگاه ها و نقطه نظرات کانون مهندسین ساختمان در این حوزه استفاده کرد و فعالان این حوزه باید متعهدانه با استحکام بناها برخورد کنند.
نماینده عالی دولت بهبود وضعیت بافت های فرسوده و ارتقای سیستم حمل و نقل و تولید خودرو را از جمله بخش های مهمی دانست که با حضور مهندسین می تواند زمینه اشتغالزایی فراوانی را فراهم کند و در این بخش ها دولت بسترهای لازم را فراهم کرده است و فرمانداری شهرستان شهریار هم آماده همکاری با مهندسین عزیز می باشد.
مهندس طاهری از کانون مهندسین خواست تا با کسانی که با استفاده از نام مهندس به وظیفه خود عمل نمی کنند و با بی توجهی جان انسان ها را به خطر می اندازند برخورد کنند.

خروج از نسخه موبایل