نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشییع پیکر مطهر شهید “عبدالرضا حیدری” بعد از ۲۹ سال دوری در چهاردانگه

به گزارش خبرشهر، در سالروز شهادت بانوی بی‌نشان حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس عبدالرضا حیدری امروز با تشییع و بدرقه خانواده شهدا، مسئولان شهرستان اسلامشهر و بخش چهاردانگه و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای امامزاده عباس(ع) تدفین و آرام گرفت.

امروز مادر، خواهر و برادر شهید بعد از گذشت ۲۹ سال دوری، پیکر شهید خود را در سالروز شهادت بانوی دو عالم از منزل تا گلزار شهدای این شهر بدرقه و در جوار سایر شهدای چهاردانگه خاکسپاری کردند.

عزاداران فاطمی در شهر چهاردانگه به همراه فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر در این آئین باشکوه، بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر ادامه راه شهیدان و حفظ سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تأکید کردند.

شهید گروهبان یکم عبدالرضا حیدری از رزمندگان جمعی نیروی انتظامی بود که در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۷ در یک خانواده مذهبی در شهرستان نهاوند دیده به جهان گشود و در سن ۲۰ سالگی در منطقه زبیدات در راه دفاع از سرزمین مقدس ایران اسلامی به دست نیروهای ارتش بعث به شهادت رسید.

مراسم بزرگداشت شهید عبدالرضا حیدری روز پنج‌شنبه سوم اسفندماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک گلشهر چهاردانگه برگزار می‌شود.







منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل