نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

واریز مالیات کارخانه جات صنعتی به شهرستان قدس حق مسلم مردم است

به گزارش خبرشهر، نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان قدس با حضور حسین چناقچی رئیس شورا، جعفر افشار نائب رئیس شورا، بنفشه رفیعی نماینده شورا و احمد شهبازی خزانه دار در محل این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا س اظهار داشت: پیروی از سیره عملی آن حضرت و الگو گیری بانوان ایران اسلامی از سیره اهل‌بیت (ع) به‌ویژه حضرت زهرا (س) سبب خنثی شدن هجمه‌های فرهنگی دشمن می‌شود.

وی در ادامه ضمن ابراز تأسف از حادثه غمبار سقوط هواپیمای تهران، یاسوج افزود: سقوط این هواپیما در ایام پایانی سال و عید نوروز موجب حزن و اندوه همه هموطنان شده است که امیدواریم دستگاه‌های مجری نسبت به ساماندهی و پیگیری این موضوع در راستای تسلی دل خانواده‌هایشان اقدام نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در ادامه ضمن تأکید بر حضور اعضای شورا در حوزه‌ها و بخش‌های مجموعه شورای شهرستان، تصریح کرد: بازدیدهای میدانی و شناسایی نقاط ضعف و مشکلات پیشرو موجب ترسیم شدن افق روشن در راستای ساماندهی مشکلات موجود می شود.

چناقچی در بخش دیگر سخنانش با تأکید بر اینکه حوزه شهرستان قدس یک منطقه و قطب صنعتی محسوب می‌شود، متذکر شد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ کارخانه در این منطقه وجود دارد که به دلیل عدم وجود دفاتر مرکزی این واحدها، تنها مالیات ۷۰۰ کارخانه به‌حساب مالیاتی شهرستان قدس واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واریز مالیات این واحدها به شهرستان قدس، حق مسلم مردم شهرستان است، افزود:  تسهیل این مهم موجب افزایش بودجه ارزش‌افزوده اختصاصی به شهرستان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در ادامه به هفته گرامی داشت شهید اشاره کرد و اظهار داشت: در تقویم رسمی کشورمان ۱۵ الی ۲۲ اسفند بافرمان حضرت امام خمینی ره مبنی بر تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی به‌عنوان بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است که باید تلاش نماییم در حوزه شهرستان و بخش نسبت به تکریم و تعزیم فرزندان و خانواده‌های شهدا اقدام نماییم.

در ادامه سایر اعضای شورا نیز پیرامون مشکلات و دستور جلسه شهرستان مطالب مبسوطی ارائه کردند.

خروج از نسخه موبایل