نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ضرورت توجه به زیرساختهای شهری در بودجه سال 97 شهرداری قدس

به گزارش خبرشهر، حسن چیوایی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قدس ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان قدس در راهپیمایی۲۲ بهمن گفت : اتحاد مردم ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن ماه بیانگر این است که مردم ایران اسلامی همواره از ارزش های انقلاب حمایت می کنند.

وی افزود : حضور حماسی مردم ایران اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار کشور و وفاداری ملت به انقلاب ،آرمانهای امام راحل(ره)،شهدا و پیروی از ولایت و رهبری را به جهانیان  نشان داد و لازم است تا  مسئولان با خدمت رسانی مطلوب از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قدس در ادامه به بودجه پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری قدس اشاره کرد و اظهار داشت : روند بررسی لایحه بودجه از هفته گذشته با حضور فعال اعضای شورای شهر آغاز شده است که امیدواریم با برگزاری جلسات فوق العاده در صحن شورا  و دعوت از شهردار و معاونین و کارشناسان  امر نسبت به رفع نواقص و کاستی ها اقدام و حداکثر تا اوایل اسفندماه آن را تصویب و جهت اجرا به شهرداری قدس ارجاع دهیم.

چیوایی بودجه پیشنهادی شهرداری قدس برای سال۹۷ را ۲۲۰میلیارد تومان عنوان کرد و گفت :اعضای شورای اسلامی شهر در روند بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری قدس مباحثی همچون   اقتصاد مقاومتی، کسب درآمدهای پایدار، مردم محوری،تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و حذف هزینه های غیرضروری و افزایش زیرساختهای عمرانی،فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهر قدس را با دقت نظر مورد توجه قرار خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد : همچنین مدیریت هزینه، جلوگیری از اسراف، عدالت محوری و توجه به مناطق کم برخوردار از مهمترین موضوعاتی است که در بررسی بودجه سال۹۷ شهرداری بدان توجه ویژه خواهد شد.

 

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل