نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تعریض گلوگاه ترافیکی در یکی از کانون‌های اصلی شهر/تخریب و پاکسازی مِلک واقع در میدان آزادی پایان یافت

به گزارش خبرشهر، با اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهرقدس نسبت به تعریض معابر شهر، تخریب و پاکسازی مِلک واقع در میدان آزادی، ابتدای خیابان امام سجاد(ع) پایان یافت.

این پروژه تعریض که با دستور مستقیم مسعود مختاری، شهردار قدس عملیاتی شد، با هزینه‌ای بالغ برحدود ۳میلیارد تومان انجام شد. با تعریض این بخش از خیابان، رفت و آمد عابرین پیاده و خودروها تسهیل و ترافیک خیابان آزادی و ابتدای خیابان امام سجاد(ع) و میدان آزادی روان‌تر خواهد شد.

تعریض این گلوگاه که یکی از مطالبات بحق مردم بود، طی سالیان طولانی بلاتکلیف مانده و در یکی از مسیرهای اصلی شهر موجب بروز مشکلات فراوانی در تردد وسایط نقلیه و عابران پیاده شده بود.

این معضل در یکی از کانون‌های اصلی شهر سبب ایجاد نازیبایی بصری نیز شده بود که شهردار قدس با درک اهمیت موضوع، از نخستین روز به دست گرفتن تصدی شهرداری قدس، به جد این موضوع را پیگیری کرد که در نهایت با خریداری ملک توسط شهرداری، عملیات تخریب این ملک انجام شد. شهردار قدس نیز از مراحل تخریب این ملک بازدید به عمل آورد که طی آن شهروندان بابت حل این مشکل چندین ساله و تعریض این خیابان از ایشان قدردانی کردند.

شایان ذکر است رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قدس با حضور در محل  ملک مورد نظر از نزدیک در جریان روند تخریب و پاکسازی قرار گرفتند و دستورات لازم در خصوص تسریع در بازسازی معبر در راستای تسهیل در تردد وسائل نقلیه و شهروندان را صادر کردند.

گفتنی است، موارد مشابه دیگری نیز در نقاط مختلف شهر وجود دارد که با دستور شهردار مراحل مقدماتی این پروژه‌ها انجام شده و در یکی، دو ماه آینده تعیین تکلیف و عملیات تعریض در این بخش‌ها عملیاتی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل