نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ورزش و هنر نقش موثری در اقتصاد جوامع دارد

به گزارش خبرشهر، استاد علیرضا سهراب زاده نویسند و کارگردان فیلم EXIT در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار برنا در مورد نقش هنر و ورزش در پرورش خلاقیت گفت، هنر و ورزش بعنوان دو مقوله آزاد، گسترده، متنوع و لذت بخش  و مهمترین اصل بنیادی پرورش خلاقیت است.

وی افزود، از همین رو است که اهمیت هنر و ورزش بر هیچ کس پوشیده نیست و تنها همت میخواهد و آگاهی عینی و عملی در به فعالیت درآوردن  گنج های نهان و استعدادهای بکر این مرز و بوم. .

 سهراب زاده عنوان داشت، در حقیقت همان گونه که اهالی هنر می توانند در گفتار و شیک پوشی معیار انتخاب افراد قرار گیرند، به واسطه شخصیت حقوقی پر اهمیتشان در جامعه می بایست با منش والا، اخلاق و رفتار سالم خود، الگوی مناسبی جهت خیل عظیم جوانان کشورمان نیز تلقی شوند.

وی اظهار داشت، امروزه اکثر کشورهای توسعه یافته به نقش پر اهمیت ورزش و هنر در اقتصاد پی برده‌اند و یکی از برنامه‌ریزی‌های و درآمدزایی را بر پایه این دو مقوله قرار داده‌اند.

نویسنده و کارگردان فیلم خروج در پایان ضمن تشکر از حضور رسانه ها در نشست خبری این فیلم تاکید کرد، نقش مهم رسانه ها ، هنر نشان دادن وضعیت و شرایط واقعی موجود به مردم و البته مسئولان تصمیم سازاست.

خاطر نشان میگردد، فیلم سینمایی رزمی خروج (EXIT) به کارگردانی علیرضا سهراب زاده استاد ووشو در ایران و آمریکا ساخته شده است و از دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر تا پایان جشنواره هر  روز بطور رایگان در سالن شماره ۸ پردیس مگامال اکران مردمی خواهد داشت.

 

 

خروج از نسخه موبایل