نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری همایش جامعه ودختران جوان بمناسبت ایام دهه فجر درشهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، صبح امروز همایش جامعه و دختران جوان با حضور خانم شهیندخت مولاوردی دستیار  ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی،ناجی فرماندار و معاونین، باغ پرور مسئول امور بانوان فرمانداری، علی پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، مهدور رئیس شورای اسلامی شهریار و بانوان فعال در حوزه های فرهنگی ، هنری، قرآنی، ورزشی و اقتصادی با قرائت آیاتی از کلام مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی در سالن همایش معلم آغاز شد.
ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این مراسم در سخنانی ضمن خیر مقدم به قرائت گزارشی از وضعیت جغرافیایی، کشاورزی، صنعتی و سیاسی شهرستان شهریار و پیشینه تاریخی آن پرداخت.
وی در ادامه به نکاتی از منشور حقوق شهروندی در دوره های یازدهم و دوازدهم دولت تدبیر و امید اشاره و تلاش بمنظور تحقق این حقوق به ویژه جهت بانوان تاکید نمود .
پخش کلیپ عملکرد فعالیتهای امور بانوان فرمانداری و اجرای نواها وسروده های انقلابی توسط هنرمندان گروه دیلمان نیز ازسایر برنامه های این همایش بود .
خانم مولاوردی باتبریک ایام دهه فجر به حضار درسخنانی بااشاره به حقوق شهروندی در دولت تدبیر وامید ، تلاش در این حوزه را از سیاستهای کاربردی این نهاد با درس گرفتن از تجربیات گذشته و بر مبنای واقعیتهای جامعه درصدد رفع مشکلات، معضلات و رفع آسیبها در حوزه بانوان وایجاد جامعه بانشاط باحضور موثر دختران وبانوان می باشیم .
دربخش پایانی این همایش از بانوان فعال در عرصه های مختلف هنری ، فرهنگی ، قرآنی علمی و ورزشی در رده های سنی با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل بعمل آمد .
شایان ذکر میباشد از بانوان اشرف السادات سادات ، عباسی ، عزیزی و دو نویسنده نوجوان بنامهای حدیث تیر ماهی و ستایش هاشمی نسب دراین همایش تجلیل گردید .

منبع: فرهنگ وارشاداسلامی شهریار

 

خروج از نسخه موبایل