نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نوکر ما چاکری داشت، چاکر ما نوکری داشت

به گزارش خبرشهر به نقل از آسمان شهریار، هرگز راضی به نوشتن این مطلب نبودم اما بنا بر رسالت خبرنگاری خود نتوانستم سکوت کنم و جایز دیدم درمورد مطلبی که شعور مردم را هدف قرارداده هشدار دهم.
جناب آقای شاه نشین نماینده شهرستان های شهریار، قدس و ملارد نمی دانم اطلاع دارید یا نه اما فرقی هم نمی کند اگر اطلاع هم نداشته باشید عذر بدتر از گناه محسوب می شود یا حداقل زین پس بدانید از آغاز دورۀ نمایندگی جنابعالی تا امروز افرادی خود را نمایندۀ شما یعنی « نمایندۀ نماینده » تکرار میکنم « نمایندۀ نماینده » معرفی می کنند و در مراسمات مختلف از شورای اداری شهرستانها گرفته تا معارفه ها و حتی ختم ها و … شرکت می کند و هرگز دیده یا شنیده نشده که جنابعالی موضعی در مورد این رفتار گرفته باشید.
جناب آقای مهندس شاه نشین حتما اطلاع دارید که جایگاه نماینده قائم به فرد است و مانند فرماندار یا استاندار دارای معاون نیست که بتواند نمایندۀ رسمی از جانب خود به جایی بفرستد.
جناب آقای مهندس شاه نشین افرادی که خود را « نمایندۀ نماینده » معرفی می نمایند گاهی با توهین از دعوت کننده می خواهند که حتما اعلام کنند که آقای نماینده به هر دلیلی نتوانسته حضور یابد و « نمایندۀ نماینده » در مجلس حضور دارد. خود بارها در مراسمات مختلف از سوی دعوت کنندگان بعد از این برخورد شنیده ام که دعوت کننده گفته است: « مگر اینها طلبکارند و مارا به یاد ضرب المثلی می اندازند که نوکر ما چاکری داشت چاکر ما نوکری داشت »
آقای مهندس شاه نشین متاسفانه این افراد که به« نمایندۀ نماینده » معروف شده اند حتما شهرت و جایگاهی بالاتر از شما دارند زیرا حضور بیشتری بین مردم دارند.
همین جا به عنوان فعال اجتماعی و رسانه ای از حضرتعالی درخواست می کنم این بساط را جمع آوری کنید و به افکار عمومی وشعور مردم احترام بگذارید.
اگر کسی یا مجموعه ای حضرتعالی را به عنوان نمایندۀ شهرستان خود به مراسمی دعوت می کند برای شما ارزش قائل شده و قطعاً حضور جنابعالی را مایۀ فخرومباهات مراسم خود می داند پس به دوستداران خود احترام بگذارید.
در پایان ذکر این مطلب را ضروری می دانم که سئوالات زیادی در مورد عملکرد جنابعالی مطرح است که به دلیل عدم حضور شما در بین اصحاب رسانه بی جواب باقی مانده و ما رسالت خود می دانیم که زین پس این سوالات را در رسانه های خود مطرح و بیشتر به عملکرد جنابعالی بپردازیم که اگر تا به امروز چنین می کردیم حتما برخی اتفاقات به شکل دیگری رقم می خورد.
اسماعیل داسدار-فعال اجتماعی و رسانه ای

خروج از نسخه موبایل