نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حفظ حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید می کند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی سالمی ظهر امروز در جمع کثیری از نمازگزاران در مصلای بزرگ شهریار اظهار کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند از سه گروه مردم دوری کنید؛ افراد خائن، افراد ظالم و افراد خبرچین و در راستای دلیل این پند توضیح می‌دهند که شخصی که در سرشت او خیانت وجود دارد و به دیگری خیانت می‌کند، بر تو هم حتماً خیانت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: گروه دوم هم افرادی هستند که تحت هر شرایطی در حقوق دیگران دخالت بی‌جا می‌کنند و اگر امروز به نفع تو بر حق دیگران ظلم کند، روزی فرا خواهد رسید که به خود تو ظلم خواهد کرد و گروه سوم هم کسی که خبر دیگری را برای تو می‌آورند و خبر تو را نیز برای دیگران خواهد برد و باید از وی دوری کرد.

سالمی گفت: همه ما می‌دانیم که یکی از وظایف بندگان شکر نعمت است و بزرگ‌ترین نعمتی که امروز نصیب ما شده، نعمت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهریار ادامه داد: به لطف خداوند متعال انقلاب اسلامی جای حکومت پادشاهی به لطف بیداری مردم به امت اسلامی ایران اعطا شد و نظام انقلابی ایران دارای دو حسن بزرگ است که مردمی و انقلابی است.

سالمی افزود: مهم‌تر از نعمت حفظ نعمت است و طبق فرموده امام خمینی (ره) نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد؛ پس حفظ انقلاب مهم‌تر از رسیدن به انقلاب است و باید با بیداری در مسیر انقلاب باقی بمانیم و در این مسیر فعال و پویا باشیم.

وی ادامه داد: تمام سعی دشمن، تفکیک دین از سیاست است؛ در صورتی‌ که تمامی ادیان واقعی معتقد به یکی‌ بودن دین و سیاست هستند و این دو اصل از ابتدای اسلام تاکنون کاملاً قابل لمس است.

امام جمعه شهریار ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌ای بسیار زیبا داشتند که کمتر دیده‌شده تا امروز به آن پرداخته شود و آن نکته «نصب پرچم پرافتخار ایرانی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران در سر در خانه‌ها و مغازه‌ها و معابر است که باید به آن پرداخته شود».

سالمی افزود: امروز دشمنان انقلاب با هر قدرتی که دارند، سعی‌شان انتقال موج ناامیدی بین مردم از طریق ابزار تبلیغات گسترده است که اگر انقلاب اسلامی ناتوان بود، تاکنون هزار بار توسط ظالمان بلعیده‌شده بود؛ اما به‌واسطه رهنمودهای انقلابی رهبر کبیر انقلاب تاکنون نگاه چپی به مواضع اسلامی ایران نشده است و این برکت باید حفظ شود.

وی ادامه داد: فرموده مقام معظم رهبری که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید نمونه‌ای در نوع خود باشد؛ پس بر ما وظیفه است که این مهم را با حضور حداکثری در ۲۲ بهمن این امر را به ثمر برسانیم.

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل