نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسائل مربوط به بهزیستی در شورای شهر شهریار بررسی شد

به گزارش خبرشهر، به منظور هم اندیشی و آشنایی با حوزه فعالیتها و برنامه های بهزیستی و بررسی مسائل و نارسائیها و آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیت همکاری ها ، جلسه ای با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهریار با رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در محل شورای اسلامی شهر برگزار گردید .

در ابتدا علی مهدور رئیس شورا ضمن خیرمقدم از حضور ریاست و معاونین اداره بهزیستی شهریار در جلسه از آمادگی شورای شهر بمنظور برطرف نمودن مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه با خیران و نیکوکاران تاکید کرد .

مهدور با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در حوزه مناسب‌سازی شهری ، بیان کرد: خوشبختانه اکثر معابر و پارک‌های شهر برای تردد معلولان مناسب سازی شده و از شهرداری انتظار داریم در حوزه ساخت و ساز ساختمان‌ها نیز به درستی اجرایی شود .

در ادامه نورانی رئیس بهزیستی شهرستان شهریار ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر به جهت برگزاری جلسه مذکور اهم فعالیتها و برنامه ها و اقدامات اداره بهزیستی را در چهار حوزه اجتماعی ، توانبخشی ، پیشگیری و مشارکت بیان نمودند . و درخصوص گروه های هدف و وظایف و فعالیتهای هر حوزه توضیحات مبسوطی را ارائه داشتند .

وی در ادامه مسائل و نارسائیها در حوزه امور اجتماعی را تشریح و بیان کرد : در این راستا مساعدت و همکاری جمعی دستگاهها و نهادهای مختلف موردنیاز می باشد .

 

منبع: شورای شهر شهریار

خروج از نسخه موبایل