نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری عصر شعر «فجر پیروزی» وآیین رونمایی از دو کتاب ارزشمند ازدو نویسنده نوجوان شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، در سالن اجتماعات فرهنگسرای استاد شهریار مراسم عصر شعر و آیین رونمایی دوکتاب اثر نویسندگاه نوجوان حدیث تیرماهی و ستایش هاشمی نسب باحضور ناجی فرماندار و معاونین، علی پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ستایش راد معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری، روسا و اعضای شورای اسلامی شهریار و اندیشه، نظری مدیر مسئول انتشارات نظری، شاعران  و دوستداران شعر و ادب برگزار شد.

بنا بر همین گزارش ، استاد نخجوانی مسئول مکتب ادبی شهریار در این مراسم به قرائت اشعاری بمناسبت ایام الله دهه فجر پرداخت و رونمایی از دو اثر نوجوان را مایه مباهات شهرستان شهریار برشمرد.

 در ادامه نوجوانان مهدیه اسماعیلی، عرفان صادقی مبینت یگانه و صاحبان اثر به شعرخوانی  به همین مناسبت پرداخته که مورد استقبال حاضرین قرارگرفت .

نظری مدیر مسئول انتشارات نظری نیز با تشکر از اساتید این دو نوجوان به ویژه استاد نخجوانی و خانم سادات شهرستان شهریار را از ظرفیت بالا در زمینه کشف استعدادهای فرهنگی وهنری یادکرد.

ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از برنامه ریزی و برگزاری اینگونه مراسم، اثر گزاری این نشستها را  گامی مثبت در اشاعه فرهنگ وهنر دانست .

وی با ارج نهادن به آزادی قلم و اندیشه در دولت تدبیر و امید  و پیروی جامعه از این روال و توصیه به مسئولین در بارور ساختن استعدادهای نوجوانان که آینده سازان جامعه میباشند به نقش آموزش توسط انتقال تجارب از سوی اساتید تاکید نمود.

پرویز امینی فعال عرصه خبر گزارشی از فعالیتهای مکتب ادبی شهریار وانجمن ادبیات داستانی  را با زبانی شیوا برای حاضرین قرائت نمود.

عبدالرضا علی پناه رئیس اداره نیز در بیاناتی با تشکر از استاد نخجوانی و خانم سادات در آموزش استعدادهای نوجوان، حضور مسئولین شهرستان را در این مراسم حاکی از اهمیت و دلگرمی  مسئولین به این قشر دانست.

در بخش پایانی مراسم، آیین رونمایی از دو اثر با حضور مسئولین انجام و از سوی این اداره لوح سپاس و هدایایی به دو نویسنده اهداء شد.

منبع: فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

خروج از نسخه موبایل