نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با برنامه ریزی منسجم به دنبال کاهش مشکلات هستیم

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری در مراسم جشن انقلاب که با حضور مسئولان شهرستان و مردم در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهرک کاووسیه برگزار شد در گفتگوی چهره به چهره با شهروندان در خصوص بارش برف که مشکلات عدیده ای  در سطح شهرستان به همراه داشت اظهار داشت: حجم برف بسیار زیاد بود و  خداوند را بابت این نعمت بزرگ شاکریم ؛ البته در ابتدای بارش برف پرسنل شهرداری قدس در سطح شهر حضور پیدا کردند و با کمترین تجهیزاتی که در اختیار داشتند چهار روز ابتدایی کار به صورت مداوم و شبانه روزی و حتی با استراحت پرسنل در ماشین هایشان دنبال شد که طی آن معابر اصلی بازگشایی و خوشبختانه ورودی و خروجی شهر به هیچ عنوان بسته نشد.

وی افزود: در رابطه با معابر، شهروندان توقع دارند شهرداری معابر فرعی را برف روبی کند و شاید توقع درستی باشد اما در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی افتد که جلوی منازل را برف روبی کنند با این حال ما این کار را انجام دادیم و افتخار ما نوکری برای مردم است.

مختاری خاطر نشان کرد: حدود ۱۰۰۰ معبر فرعی در سطح شهر وجود دارد که برای  مثال اگر در ۴۸ ساعت اول برای هر دو کوچه یک لودر و کمپرسی در نظر بگیریم، ۴۰۰ لودر و کمپرسی باید تهیه شود که عملا امکان پذیر نیست، یعنی باید سطح توقعات را با سطح داشته هایمان همسان سازی کنیم.

شهردار شهرقدس بیان کرد :  بخاطر کاستی های موجود  و تاخیر در روند برف روبی طی روز های گذشته و آسیب ها و خسارت های ناشی از برف و یخبندان  از مردم شریف و فهیم شهرقدس  عذرخواهی می کنم و به اطلاع شهروندان بزرگوار می رسانم  که مجموعه مدیریت شهری قدس  از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد و هر چه در توانمان بود به میدان آوردیم، زیاد یا کم در خدمت مردم بودیم.

وی یادآور شد :  بخاطر این که در آینده دچار چنین مشکلاتی نباشیم طی هفته گذشته یک کامیون را به دستگاه نمک پاش مکانیزه و تیغه برف روب مجهز کرده و علاوه بر این چهار تیغه برف روب خریداری  و بر روی کمپرسی های موجود  نصب کردیم. همچنین  با اجاره هفت دستگاه بابکت  که سعی داریم تا پایان فصل بارندگی آن ها را نگهداری کنیم و نیز انبار نمک، شن و ماسه به اندازه کافی  به دنبال این هستیم با برنامه منسجم تری مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.

مختاری در پایان سخنان خود ضمن تشکر از مردم فهیم و صبور شهرقدس تصریح کرد: کمک های معنوی امام جمعه محترم در این مدت نسبت به مجموعه شهرداری بسیار کارگشاه و قوت قلبی برایمان بود و همچنین از کمک ها و رهنمودهای اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و معاونین به مدیریت شهری کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در سطح شهرقدس باشیم.

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل