نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افزایش 106 کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان های استان تهران در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرشهر، نهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۹۶ با حضور معاون سیاسی ، اجتماعی استاندار تهران، مدیرکل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و دیگر اعضا در سالن همایش آیت الله رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با اشاره به اینکه استقرار پایه دوازدهم مهمترین دغدغه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است، تاکید کرد: در شهرستان های استان تهران دانش آموزان مقطع متوسطه بز رشد ۳۵ درصدی برخوردار خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه فضای آموزشی مناسب ، نیروی متخصص و توانمند و امکانات استاندارد از جمله مواردی است که باید در استقرار پایه دوازدهم مورد توجه جدی قرار گیرد ، تصریح کرد: با بکارگیری ۱ هزار و ۵۰ نیروی جدید الاستخدام در شهرستان های استان تهران امیدواریم که بتوانیم با مدیریت صحیح بیشترین بهره مندی را به دست آوریم.

فولادوند ، ادامه داد: در ایام الله دهه فجر امسال چیزی در حدود ۱۰۶ کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان های استان تهران اضافه گردید و کلنگ احداث چیزی در حدود ۱۴۰ کلاس درس نیز زده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان برگزاری جلسات شورای استان در شهرستان ها را از ابتکارات بسیار خوب استاندار تهران دانست و افزود : برگزاری این جلسات در شهرستان ها زمینه بسیار خوبی در جهت حل مسائل آموزش و پرورش در مناطق را فراهم کرده است .

گفتنی است ، در این نشست از اعضا و کارگروه های شورای آموزش و پرورش نیز با لوح تقدیر تجلیل شد.

 

منبع: آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

خروج از نسخه موبایل