نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم تجلیل از قهرمانان رشته ورزشی کونگ فو در شهرستان قدس

به گزارش خبرشهر، مراسم تجلیل از قهرمانان کونگ فو کار شهرستان قدس که در مسابقات اخیر اورآراسیا موفق به کسب مدال و عنوان قهرمانی شده بودند با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قدس و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان صبح امروز برگزار شد.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس در حاشییه این مراسم با ابراز خرسندی از درخشش ورزشکاران شهرستان در میادین بین االمللی گفت : اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری همواره حامی ورزش و قهرمانان بوده اند و در راستای افزایش زیرساخت های و توسعه سرانه های ورزشی شهرستان مصوبات خوبی داشته و از هرگونه اقدام و تلاشی در این زمینه  دریغ نخواهند کرد.

حسن چیوایی افزود : ظرفیت و  پتانسیل  شهرستان در خصوص استعدادهای ورزشی در سطح استان و کشور بی نظیر است و توجه کافی به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در رشته های مختلف و فراهم آوردن امکانات و شرایط لازم برای حضور بیش از گذشته آنها جهت حضور در میادین بین اللملی در آینده ای نزدیک افتخارات بیشتری را برای کشور و شهرستان بدنبال خواهد داشت.هرچند که در حال حاضر نیز شاهد درخشش این عزیزان در عرصه های مختلف کشوری،استانی و بین المللی  هستیم.

 وی یادآور شد: هدایت و تربیت صحیح این ورزشکاران در کانون گرم خانواده  در کنار تحصیلات آنها و نقش بی بدیل پدر و مادر در کسب مقام های قهرمانی این ورزشکاران واقعیتی غیر قابل انکار است و بنده به نوبه خود از زحمات  والدین  این قهرمانان ورزشی نیز  تشکر می کنم.

گفتنی است در این مراسم از مژگان کریمی زند ، زینب رضازاده و سمیرا میرزایی  و هادی  سرخوش مدال آوران مسابقات اوراسیا در کشور گرجستان با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

 

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل